רק לא ביבי

בראשות גנץ: יעלון תומך בממשלת מיעוט

תמונה – כחול לבן
בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון, הביע תמיכה בשיחות עם 'רבעיית הקוקפיט' על הקמת ממשלת מיעוט בראשות ח"כ גנץ, בעזרת חברי הכנסת מהרשימה המשותפת ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן.

התהפך: העיתונאי יוסי ורטר חושף, כי שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון, מבכירי מפלגת 'כחול לבן', הביע תמיכה בהקמת ממשלת מיעוט בראשות בני גנץ, בהימנעות הרשימה המשותפת וחברי הכנסת של ישראל ביתנו, וללא מפלגת בל"ד.. כזכור, בבחירות האחרונות התבטא גנץ, כי "בגלל חברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר הוא לא ראש ממשלה."

כשבוע לפני הבחירות הבטיח יעלון בפוסט שפרסם ברשת, כי לא יתמוך בהקמת ממשלה בתמיכה או הימנעות של הרשימה המשותפת הערבית: "אנחנו תחת מתקפה של שקרים. אתה חושב שאני כרמטכ״ל לשעבר, ועוד שני רמטכ״לים – כשהרשימה המשותפת דורשת להעמיד אותנו לדין בהאג כפושעי מלחמה, אנחנו נשתף איתם פעולה? לא נכניס אותם לקואליציה ולא נסתמך עליהם!", הבטיח יעלון.

הבוקר תקף יאיר לפיד את ראש הממשלה נתניהו: "מנסה להיזכר האם היה אי פעם מקרה שבו הצהיר מנהיג של מדינה דמוקרטית שאסור לספור את קולות הבוחרים שאינם בני הדת הנכונה. אמירתו של נתניהו אתמול היא חרפה על ראשו ועל ראשה של המדינה. מה היה קורה אם בארה״ב היה מישהו מציע לא לספור את קולות הבוחרים היהודים?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!