מתח ב'כחול לבן'

דיווח: צעקות בפגישת יעלון, האוזר והנדל

תמונה – יועז הנדל טוויטר
העיתונאי עקיבא נוביק חושף הערב, כי בפגישה בין יו"ר המפלגה בוגי יעלון לחברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר, נשמעו צעקות במשרדי המפלגה, ככל הנראה על רקע התנגדותם לתמוך בממשלת גנץ עם הרשימה המשותפת / יועז הנדל: "אחדות זה צורך קיומי" / וגם סקר מיוחד: מה חושב הציבור על ממשלת גנץ והמשותפת

מתח בכחול לבן: בפגישת יעלון וחברי הכנסת צביקה האוזר ויועז הנדל במשרדי מפלגת תל"ם שהתחברה עם 'כחול לבן', נשמעו וויכוחים יש אומרים צעקות, ככל הנראה על רקע תמיכת יעלון בממשלה עם הרשימה המשותפת, כך מדווח העיתונאי עקיבא נוביק בערוץ 13. עוד דווח, כי חברת הכנסת אורית פרקש הכהן מכחול לבן הודיעה כי תצביע בעד כל ממשלה של בני גנץ, לרבות בתמיכת המשותפת.

בסקר שפרסם הערב מכון הסקרים "דיירקט פולס" עולה, כי רוב משמעותי (46.5%) של הבוחרים רוצים ממשלת אחדות רחבה של כחול לבן והליכוד. כמחצית מבוחרי הליכוד (52.8%) ומספר דומה (49%) של בוחרי כחול לבן. ורק 30.3% בלבד תומכים בממשלת מיעוט בראשות כחול לבן ובתמיכת הרשימה המשותפת .22.1% מהציבור מיואש ומעדיף כבר כעת סבב בחירות רביעי.

העיתונאי ברק רביד שיגר איום מרומז על חברי הכנסת האוזר והנדל שלפי הדיווחים מתנגדים עד לרגע זה על הקמת ממשלת שמאל עם המשותפת: "ב"ידיעות אחרונות" יכולים להכין מחדש את השולחן של יועז הנדל שכנראה רוצה לחזור לכתוב על פילים ביוון העתיקה. במוזיאון ארץ ישראל יכולים להתחיל לנקות את המשרד של צביקה האוזר שכנראה מתגעגע להתעסק בממרביליה. בקצב הזה את השבעת הכנסת של אחרי הבחירות הרביעיות הם כנראה יראו בטלוויזיה", כתב רביד.

כמו כן, נפגש הערב ח"כ הנדל עם חברי פורום ׳ובחרת בחיים׳ המאגד משפחות שכולות נפגעות טרור ועם צעירים שהפגינו מחוץ לביתו. בציוץ שפרסם הנדל לאחר מכן הוא כתב: "אחדות זה צורך קיומי"

כזכור, עמית סגל חשף, כי בשיחה עם מקורביו לאחר הבחירות הראשונות צוטט יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ שטען, כי בגלל הנדל והאוזר הוא לא ראש הממשלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.