ביחד עם המשותפת

ליברמן לריבלין: "ממליץ על בני גנץ"

תמונה – לע"מ
יש 61 ממליצים לגנץ: יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן המליץ לנשיא ריבלין להטיל על גנץ את המנדט להרכבת הממשלה. "הסכנה היותר גדולה מהקורונה זה הבהלה מהקורונה. אני לא יודע כמה אנשים ימותו מקורונה, אבל אני חושש יותר מהתאבדויות של אנשי עסקים"

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד תקף בתגובה את ליברמן: "בושה ושקר: אחרי גנץ, גם ליברמן משתף פעולה עם תומכי הטרור להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת טיבי ויזבק. למרות שבעז"ה לא תצליחו, רבים מאזרחי ישראל לא ישכחו את השקרים שלכם ואת השת"פ המבזה הזה עם שונאי ישראל. "מִהֲרוּ בָּנָיִךְ מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ" (ישעיה מט)."

הבוקר תקף ליברמן את נתניהו: "אני מכיר את נתניהו יותר מיום אחד, השתכנעתי שמאחורי הקריאות לא עומד שום דבר מעבר למשחק האשמות וניסיון לדה-לגיטימציה של כל מפלגות האופוזיציה. היעד האסטרטגי לא השתנה – פסקת ההתגברות + החוק הצרפתי. התנאי ההכרחי לכך הוא בחירות חדשות והשגת 64-63 מנדטים לקואליציה חרדית משיחית בראשות נתניהו. המסקנה היא שנתניהו רוצה לצאת תוך חצי שנה עד 8 חודשים לבחירות חדשות על כנפי המנצח הגדול של הקורונה. בסיכומו של דבר – הים הוא אותו ים, הערבים אותם ערבים וביבי אותו ביבי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.