המשטרה חוקרת

בעקבות האיומים – אבטחה צמודה לח"כ סתיו שפיר

תמונה – ניר אריאלי – ויקיפדיה
בעקבות איומים שקיבלה ח"כ סתיו שפיר ברשת, הוצמדה לך אבטחה: "אני מאשימה רק אחד, את ראש הממשלה - שבמקום להרגיע את הרוחות, הוא עומד בראש הכנופיה".

המשטרה עצרה גבר בן 20 ממזכרת בתיה בחשד ששלח איומים ברשת החברתית לח"כ סתיו ספיר. "מכות חשמל לתוך המוח השמאלני שלך זה מה שיעזור לך".

קצין הביטחון בכנסת החליט להצמיד אבטחה אישית לח"כ סתיו שפיר בעקבות איומים שקיבלה ברשת לאחר שהגישה בקשה לוועדת הבחירות לפסול את ד"ר בן ארי להתמודד מטעם עוצמה יהודית מיכאל בן ארי לכנסת ה-21, ואף הודיעה כי תפנה לבג"ץ נגד ההחלטה שהתקבלה בוועדת הבחירות על חודו של קול 16/15 שלא לפסול מועמדתו של בן ארי וכן לפסול את התמודדותו לכנסת של ד"ר עופר כסיף מחד"ש.

ד"ר עופר כסיף נפסל לאחר האיומים שקיבלה מאשימה ח"כ סתיו שפיר את נתניהו בהסתה: בעצרת בחירות בחיפה האשימה ח"כ שפיר את נתניהו באיומים שהופנו נגדה – מהרגע שעמדתי בוועדת הבחירות נגד ממשיכי כהנא, אני מקבלת איומים על חיי והמשטרה החליטה להצמיד לי אבטחה. "השבוע נדרשתי ללכת עם מאבטח ברחוב שלי. במדינה שלי. בבית שלי".

"אני פשוט לא מאמינה שהגענו למצב הזה. זו לא רק אני שנזקקת לאבטחה. יש גם עיתונאים, פרקליטים, שופטים, אפילו הרמטכ"ל ספג איומים השנה" אני לא מאשימה את השוליים. את הקיצוניים והנגררים והמוסתים שהולכים אחרי מנהיגי הימין הקיצוני. "אני מאשימה רק אחד, את ראש הממשלה – שבמקום להרגיע את הרוחות, הוא עומד בראש הכנופיה".

כזכור, גבר בן 30 ממזכרת בתיה נעצר השבוע בחשד ששלח איומים באמצעות הרשת החברתית לחברת כנסת סתיו שפיר לאחר הדיון בוועדת הבחירות בבקשה לפסול את ד"ר מיכאל בן ארי מלהתמודד לכנסת ה-21 מטעם מפלגת עוצמה יהודית בטענה כי הוא גזעני ומסית נגד ערבים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!