קרב על הכנסת

השמאל נגד אדלשטיין: "אפס, נוכל, דיקטטור"

תמונה – לשכת אדלשטיין
בעקבות החלטת יו"ר הכנסת אדלשטיין שלא לאפשר להדיח אותו במחטף, השמאל במקתפה מתוזמרת נגדו ברשתות החברתיות בשלל כינויי גנאי: " לא אתן יד למהלך שובר מוסכמות, שמטרתו לאפשר ביצוע מחטפים בבית המחוקקים".

בעקבות כוונת מפלגת 'כחול לבן' וליברמן בתמיכת הרשימה המשותפת, להדיח את יו"ר הכנסת אדלשטיין ולמנות במקומו את ח"כ מאיר כהן מיש עתיד, מגיב יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "צו השעה עבור מדינת ישראל היא ממשלת אחדות רחבה. מהלכים פוליטיים חפוזים, כמו בחירת יו"ר כנסת קבוע והעברת חקיקה שנויה במחלוקת, מטרתם לסתום את הגולל על האפשרות לאחדות שאותה העם רוצה. הזמן לפוליטיקה קטנה נגמר. לא אתן יד למהלך שובר מוסכמות, שמטרתו לאפשר ביצוע מחטפים בבית המחוקקים".

בכיר 'כחול לבן' יאיר לפיד צייץ: "אם אחרי שבאישון לילה אוחנה ביטל את המשפט של ביבי היה צריך עוד הוכחה שהליכוד השתגע, הגיעה הודעתו של יולי אדלשטיין שמונע באמצעים לא חוקיים את החלפתו. הודעתו המבישה לא תעמוד במבחן משפטי, לא במבחן הציבור וגם לא במבחן ההגינות. זהו ניצול מחפיר של מעמדו. אדלשטיין לא יוכל יותר לעולם לטעון שהוא ״ממלכתי״. היום הוא גמר להיות כזה. כל דקה שהכנסת לא מפקחת על הממשלה מהווה מחדל עצום לטיפול במשבר הקורונה ופגיעה אנושה בדמוקרטיה."

העיתונאי יואב לימור כתב: "יושב כנסת שלא מציית לחוק. רב שמצפצף על בריאות הציבור. דווקא נחמד העניין הזה של דמוקרטיה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!