דרמה פוליטית

דיווח פוליטי: גנץ ואשכנזי מוכנים לממשלת נתניהו

תמונה – אלעד מלכה
בדרך לפירוק כחול לבן? מתח שיא בצמרת מפלגת 'כחול לבן', גנץ ואשכנזי הסכימו להקמת ממשלת אחדות כשראש הממשלה נתניהו הוא הראשון ברוטציה, יעלון ולפיד מתנגדים לחלוטין ומאיימים בפירוק המפלגה.

דיווחים: על רקע משבר הקורונה, למרות התנגדותם הנחרצת של ח"כ בוגי יעלון ויאיר לפיד, יו"ר כחול לבן בני גנץ וככל הנראה גם ח"כ אשכנזי, הביעו את הסכמתם להקמת ממשלת אחדות ברוטציה עם ראש הממשלה נתניהו. כך מדווח העיתונאי עמית סגל.

לאחר הדיווחים פרסמה המפלגה הודעה בטוויטר: "המגעים עם צוות המו"מ של הליכוד הופסקו הערב. היום לא התקיימה פגישה ובניגוד לפרסומים אין שום סיכומים. מה שאנחנו רואים לאורך היום הוא ספינים ציניים בזמן משבר גדול וקשה לאזרחי ישראל. בשבוע הבא הליכוד יקבל כנסת מתפקדת למען אזרחי ישראל."

ח"כ אביגדור ליברמן שככל הנראה יהיה המפסיד הראשי אם גנץ יצטרף לנתניהו, צייץ הערב: "במקום להתעסק בפוליטיקה קטנה אני מציע שניתן דוגמה אישית. נקצץ את שכר הבכירים, בראש ובראשונה של שרים, ח"כים ומנכ"לים, ונחזור למתכונת של 18 שרים ומשרדי ממשלה, כפי שהיה בשנת 1996, ולא כפי שזה היום – 30 משרדי ממשלה ו-24 שרים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.