יציל את נתניהו?

הנדל נגד כחול לבן: "לא יודע מה טוב למפלגה"

תמונה – יועז הנדל
על רקע התוכנית של עופר שלח ויאיר לפיד להדיח את יו"ר הכנסת ולחוקק חוק נגד נתניהו בתמיכת הערבים וליברמן, ח"כ יועז הנדל מצייץ ורומז על המשך התנגדותו לשיתוף פעולה עם הרשימה הערבית המשותפת: "לא יודע מה טוב למפלגה, יודע שלמדינת ישראל טוב ממשלת אחדות"

חבר הכנסת יועז הנדל מ'כחול לבן' רומז על המשך סירובו לתמוך בשיתוף פעולה עם הרשימה הערבית המשותפפת בכדי להדיח את יו"ר הכנסת אדלשטיין ולחוקק חוק שימנע מנתניהו להקים ממשלה: "לא יודע מה טוב למפלגה, יודע שלמדינת ישראל טוב ממשלת אחדות."

מוקדם יותר איים ראש הממשלה נתניהו על הפסקת המו"מ והליכה לבחירות רביעיות אם ידיחו את יו"ר הכנסת אדלשטיין: "יאיר לפיד יודע זאת. הסיבה האמיתית שהוא מתעקש על הדחת יו״ר הכנסת היא כדי לסכל את ממשלת האחדות וכדי להעביר בכנסת חוקים אנטי דמוקרטיים נוסח איראן. חוקי איראן אלה ימנעו מראש הממשלה נתניהו לכהן כראש הממשלה ולהתמודד בבחירות ישירות לראשות הממשלה, שלפיד מתכנן לקיים כבר בקדנציה הזאת בזמן המשבר. זה לא יאומן. בשום דמוקרטיה אין חוקים כאלה."

עוד איים נתניהו: "צעדים אלה יביאו לזעם ציבורי עצום ולריסוק הדמוקרטיה הישראלית, דווקא בעת שאנו חייבים להתאחד למען הצלת חייהם של אזרחי ישראל. אם כחול לבן ידיחו את יו״ר הכנסת, המגעים לאחדות ייפסקו מייד. כחול לבן יהיו אחראים לתוצאות", נמסר בהודעת הליכוד ורה"מ נתניהו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.