קרב על הרוטציה

נתניהו וגנץ: שוחחנו עם פרץ, גרוסמן, רייכל ושרנסקי

תמונה – ארכיון עמוס בן גרשון לע"מ
מי ראשון? ראש הממשלה נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ מצייצים ביחד על שיחות שקיימו היום עם הרב גרוסמן והגברת מרים פרץ ועוד, בניסיון להקמת ממשלת אחדות: "אמרתי להם שאני רוצה להקים ממשלת חירום מייד, אך לצערי בני גנץ עדיין לא מוכן לכך."

ראש הממשלה נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' שוחחו היום במקביל עם מובילי דעת קהל בישראל על הצורך בממשלת אחדות. רה"מ נתניהו צייץ: "הרב יצחק דוד גרוסמן, נתן שרנסקי, מרים פרץ ועידן רייכל, פנו אליי היום בשיחת טלפון בקריאה להקמת ממשלת אחדות. אמרתי להם שאני רוצה להקים ממשלת חירום מייד, אך לצערי בני גנץ עדיין לא מוכן לכך. אם הוא יסכים אפשר לעשות זאת עוד היום – זה מה שאזרחי ישראל רוצים וזה מה שמדינת ישראל צריכה, במיוחד בעת הזאת נוכח משבר מגיפת הקורונה." כתב נתניהו.

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ כתב גם הוא על השיחות שקיים: "שוחחתי לפני מספר דקות עם הרב יצחק, דוד גרוסמן, מרים פרץ, עידן רייכל ונתן שרנסקי בנושא הקמת ממשלת אחדות וחשיבות האחדות בעם ישראל. אמרתי להם שמהיום שנכנסתי לפוליטיקה אני רוצה להביא לאחדות, ושאני מוכן גם לשלם מחירים עבור זה. שאני מוטרד מהמשבר שפוקד אותנו בשל מגפת הקורונה שמצריך הקמת ממשלה יציבה. ושיהא מה שיהא במערכת הפוליטית, גם את המשבר הזה נעבור ביחד כחברה וכמדינה."

בראיון לאריה גולן ברשת ב' תקף לפיד את נתניהו: "בני גנץ צריך להיות ראשון בתפקיד ראש הממשלה. צריך לתת לנתניהו להמשיך להיות ראש דסק קורונה, כי אולי חשובה המשכיות במשבר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.