עידן חדש

דיכטר לכחול לבן: "לא נקריב את נתניהו או את יולי"

תמונה – צילום: אלון בסון, משרד הביטחון
לאחר אישור הוועדות החדשות בכנסת ביניהם גם לחברי המשותפת שתמכו בתמורה בהדחת גפני מוועדת הכספים. ח"כ אבי דיכטר מצהיר בפנייה לראשי כחול לבן ומאיים: "לא נקריב את נתניהו או את יולי כדי להוציא אתכם מהבור אליו נקלעתם עם הח״כים תומכי הטרור, משעה שהבנתם כי ממשלת מיעוט בתמיכתם אינה אפשרית בגין התנגדות חברי כנסת רבים מקרבכם!"

לאחר דיון סוער בכנסת, אישרו הלילה חברי הכנסת מ'כחול לבן', ליברמן והמשותפת את הדחת ח"כ משה גפני מועדת הכספים ולמנות את ח"כ עודד פורר מישראל ביתנו. ח"כ גבי אשכנזי מונה לתפקיד יו"ר הוועדה הזמנית של חוץ וביטחון. ח"כ עופר שלח בראשות הועדה לענייני קורונה, חברי הכנסת מהרשימה המשותפת יקבלו את ראשות הועדות לטיפול באלימות במגזר הערבי, חצי מוועדת הקורונה ואת ראשות ועדת עבודה ורווחה.

ח"כ אבי דיכטר תקף בחריפות את ראשי 'כחול לבן' על שיתוף הפעולה עם הרשימה המשותפת, ומבהיר על המשך תמיכה בנתניהו גם אם זה אומר הליכה לבחירות רביעיות: "ראשי כחול לבן שהחלו היום הלכה למעשה בשיתוף פעולה עם חברי כנסת תומכי טרור, אומר באופן חד וברור: הדחת יולי אדלשטיין והעברת חוקים אישיים נגד ראש הממשלה, תביא מיידית לסיומו של המשא ומתן על ממשלת אחדות."

דיכטר מוסיף: "לא נקריב את נתניהו או את יולי כדי להוציא אתכם מהבור אליו נקלעתם עם הח״כים תומכי הטרור, משעה שהבנתם כי ממשלת מיעוט בתמיכתם אינה אפשרית בגין התנגדות חברי כנסת רבים מקרבכם!"

"אם לא תתעשתו ותתכנסו לסיום המו"מ על ממשלת האחדות, תגררו את המדינה למערכת בחירות רביעית. כותב דיכטר. "הציבור לא ישכח זאת ולא יסלח לכם על שבזבזתם מליארדים על בחירות נוספות במקום להקצותם לטובת חולים ועסקים שקרסו. אתם כבר יודעים שסבב בחירות נוסף יביא להתרסקותכם כפי שהסקרים כבר מראים. אני קורא לכם להתעשת, לגלות אחריות לאומית בעת חירום זו ולהיכנס לממשלת אחדות!"

לסיום פונה דיכטר בפנייה לראשי כחול לבן: "ובנימה אישית בני , גבי ובוגי, עשרות שנים דרכינו הצטלבו בלחימה באויבים תוך סיכון חיים שלנו ושל לוחמינו כדי להגן על המדינה. האמנם תעדיפו לקבל תמיכה מחברי כנסת שקראו לכם רוצחים על עבודת הקודש שעשיתם? האם גרירת המדינה לבחירות נוספות, זו הדרך להתמודד עם המגה משבר בו אנו נמצאים? תתאפסו"

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד תקף את ח"כ גדעון סער שצייץ נגד הקריאה ליו"ר הכנסת שלא לציית לפסיקת בג"ץ: "בזמן שהימין במלחמה אמיתית כדי לשמור על הדמוקרטיה מפני דורסנות השמאל ושלטון הפקידים, גדעון מצטרף למקהלת יפי הנפש. אני לא מתפלא על הציוץ הזה. ההשלכות של קבלת דורסנות בג"צ ברורות. הסרת נתניהו מהמגרש באמצעות חוקים ארדואניים. ניצול הזדמנות לעקוץ את נתניהו גם במחיר קבלת שלטון בגץ"

שר התחבורה סמוטריץ' תקף את דובר משרד המשפטים, שלטענתו מצוטט בדיווחים של הכתב המשפטי אביעד גליקמן: "שלום לדובר מערכת המשפט. השר לוין ואנוכי לפחות דיברנו בשמנו. "הגורמים הבכירים במערכת המשפט" שלוחשים על אוזניך ותוקפים אותנו הם חבורה של פחדנים שמתחבאים מאחורי מלכחי פנכה כמוך ונעדרים את האומץ המינימאלי לומר את הדברים בשמם בצורה גלויה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!