מתעלם מהערבים

גנץ ולפיד מצייצים ללא הרשימה המשותפת

תמונה – כחול לבן

מליאת הכנסת אישרה בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת, הקמתם של ארבע ועדות מיוחדות. חברי הכנסת מגוש הימין החרימו את ההצבעות במליאת הכנסת. את הועדה לענייני קורונה יקבל עופר שלח, את הועדה לענייני עבודה ורווחה תקבל ח״כ עאידה תומא סולימאן מהרשימה המשותפת, והועדה למיגור הפשיעה במגזר הערבי יקבל ח"כ מנצור עבאס.

יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ צייץ והתעלם מהוועדות שקיבלו חברי הרשימה המשותפת: "כמו שהבטחתי לכם – הקמנו לפני דקות אחדות את ועדת הקורונה. נמשיך לעבוד למען אזרחי ישראל."

ח"כ יאיר לפיד צייץ: "כפי שהתחייבנו, כנסת ישראל חוזרת לעבוד למען האזרחים."

האב השכול, הרצל חגאג כתב בכאב: "הנה כך תראה הכנסת או הממשלה הבאה אחמד טיבי בעל הבית שצועק ומשפיל את חברי כחול לבן והם מגמגמים ומפחדים לענות לו שלא נדבר על חברי ישראל ביתנו שמתביישים אפילו לגמגם, לאיזה שפל הגענו והשם ישמור אותנו בעתיד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.