ריבלין לצד סלע

ריבלין: "אין ולא יהיו אזרחים סוג ב' בישראל"

תמונה – קובי גדעון / לע"מ
נשיא המדינה ריבלין מגיב לסערת הפוסטים של הדוגמנית רותם סלע וראש הממשלה נתניהו בכנס טרומן לציון 40 שנים לשלום עם מצרים - אנו נחשפים לשיח בלתי מתקבל על הדעת כלפי אזרחי ישראל הערבים - חובה לזכור שמדינת ישראל היא מדינת כל אזרחיה, אין ולא יהיו אזרחים סוג ב. מול הקלפי נהיה שווים כולנו.

מתערב בבחירות? נשיא המדינה ראובן ריבלין מגיב לסערת הפוסטים של הדוגמנית רותם סלע וראש הממשלה נתניהו בוויכוח על הקמת גוש חוסם עם המפלגות הערביות והאם מדינת ישראל היא מדינת כל אזרחיה או מדינה יהודית ודמוקרטית.

"בתקופה האחרונה המחשבה הפוליטית מסחררת כל היגיון שהכרנו. אנו נחשפים לשיח בלתי מתקבל על הדעת כלפי אזרחי ישראל הערבים. אני סירבתי ומסרב להאמין שיש מפלגת שוויתרו על דמותה של מדינת ישראל כמפלגה יהודית ודמוקרטית, דמוקרטית ויהודית בדיבור אחד. חובה לזכור שמדינת ישראל היא מדינת כל אזרחיה, אין ולא יהיו אזרחים סוג ב. מול הקלפי נהיה שווים כולנו. בכנסת כולם מיוצגים. אנו אוהבי שלום, אולם עלינו גם במידה רבה לרדוף את השלום".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.