בדרך לפירוק

דרמה בקוקפיט: גנץ הגיש את מועמדותו לראשות הכנסת

תמונה – כחול לבן
למרות התנגדותם של לפיד, יעלון, ליברמן וטיבי למינוי ח"כ גנץ לראשות הכנסת, יו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ הגיש בדקות האחרונות את מועמדתו למזכירות הכנסת כמועמד לתפקיד יו"ר הכנסת.

לאחר כשעה הסתיימה פגישת ראשי 'כחול לבן' בנוגע למינוי מאיר כהן ליו"ר הכנסת. העיתונאי עמית סגל מדווח כי יו"ר 'יש עתיד' ח"כ לפיד מתנגד למינוי גנץ ליו"ר הכנסת בחט מהניסיון להקמת ממשלת אחדות והישיבה פוזרה. חיים לוינסון דיווח כי מפלגת הליכוד תתמוך בגנץ לראשות הכנסת. חברי הכנסת ממפלגת 'יש עתיד' לא יגיעו הערב להצביע במליאת הכנסת בעד מינוי ח"כ גנץ לתפקיד יו״ר הכנסת.

ח"כ איימן עודה התייחס לפיצוצים בכחול לבן: "אלה לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות."

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1243165898229387264?s=20

יו"ר מרצ הורוביץ, בכירי הרשימה המשותפת עודה ואחמד טיבי, ליברמן ויעלון, הביעו התנגדות למינוי גנץ ליו"ר הכנסת, כניסיון למנוע פיצוץ המגעים עם מפלגת הליכוד. ח"כ בוגי יעלון: "עוקב אחר תדרוכי ואיומי נתניהו כנגד מינוי חה״כ מאיר כהן ליו״ר הכנסת, וכנגד החקיקה שתמנע ממי שיש לו כתבי אישום להתמודד לראשות הממשלה, ומשתכנע שחשוב להשלים את המהלך היום כמתוכנן."

העיתונאי ברק רביד התייחס למשבר בכחול לבן: "אם גנץ מתקפל בנושא מינוי מאיר כהן ליו"ר הכנסת זה בסבירות גבוהה סופה של כחול לבן. במקרה כזה גנץ ייכנס לממשלה של ביבי עם 17 ח"כים (כולל הנזל וגרטל). אני מעריך שלפיד וליברמן יתאחדו במצב כזה. גנץ יימחק פוליטית מבחינת מצביעים. אחרי שנה ביבי ילך לבחירות וגנץ יראה את בלפור בטלוויזיה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!