התקדמו והתפרקו

גנץ מצייץ: "תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה"

תמונה – ערוץ הכנסת
ראש מפלגת 'כחול לבן' לשעבר, יו"ר הכנסת ח"כ בני גנץ נפרד מיאיר ובוגי בציוץ בטוויטר: "יאיר, בוגי, תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה" / צפו בהפגנות של פעילי השמאל הקיצוני מול ביתו של גנץ

יו"ר הכנסת ח"כ בני גנץ נפרד משותפיו לשעבר במפלגה בציוץ בטוויטר: "יאיר, בוגי, תודה על הדרך שעשינו ביחד בשנה האחרונה. תמיד תהיו בעיניי פטריוטים שאוהבים את המדינה ופועלים למענה מכל מקום שבו תהיו.בסוף הדרך אני מאמין שאסור לגרור את ישראל לבחירות רביעיות בתקופה כה מאתגרת כאשר המדינה מתמודדת עם משבר הקורונה והשלכותיו ועל כך אנו חלוקים. ישראל לפני הכל"

הלילה הפגינו עשרות מפעילי מחאת הדגלים מול ביתו של יו"ר הכנסת בני גנץ שפרש מטיבי ולפיד לטובת ממשלת אחדות בראשות נתניהו.

כתב ערוץ 12 יוסי מזרחי הגיב לגנץ בספרה 0 בעקבות פרישתו מטיבי ולפיד

ח"כ יאיר לפיד הגיב במסיבת עיתונאים למצלמות: "אנחנו רצנו יחד כי בני גנץ הסתכל לי בעיניים ואמר שהוא בממשלה הרעה הזו לא יישב. יחד איתנו צעדו באמונה – מצומת לצומת, מגשר לגשר – יותר ממיליון מצביעי כחול לבן. ישראלים טובים. הם מרגישים היום נבגדים – בצדק. הקולות שלהם נגנבו, וניתנו במתנה לנתניהו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.