התפרקו לחתיכות

צפ: לפיד ויעלון איחדו רשימות

תמונה – ערוץ הכנסת
ח"כ צביקה האוזר ויועז הנדל התפצלו ממפלגת תל"ם של בוגי יעלון למפלגה חדשה שתיקרא "דרך ארץ". בוגי יעלון חבר למפלגת 'יש עתיד' בראשות ח"כ יאיר לפיד. צפו

הוועדה המסדרת אישרה שסיעת חוסן לישראל תישאר בשם כחול לבן. חברות הכנסת פניה תמנו שאטה עברה מיש עתיד לגנץ, ח"כ ע'דיר מריח עברה למפלגתו של לפיד.

ח"כ יאיר לפיד כתב: "יש עתיד-תל"ם ממשיכה היום את הדרך למענה התייצבה לפוליטיקה. נלחם מהאופוזיציה למען אזרחי ישראל ונשמור על הדמוקרטיה. במקביל נפעל יחד לטובת הציבור בהתמודדות עם משבר הקורונה. המשבר אינו מנוהל נכון. הכלכלה קורסת, ההחלטות אינן מבוצעות.נהיה קול חד וברור למיליוני האזרחים שאוהבים את ישראל וחרדים לעתידה. נפקח על פעולות הממשלה ונייצר אלטרנטיבה שלטונית למדינת ישראל.
נאבק במדרון התלול שמוביל אותנו לממשלה מושחתת שרומסת את הדמוקרטיה. נשרת את אזרחי ישראל בגאווה", צייץ לפיד

https://twitter.com/yairlapid/status/1244262053050793985?s=20

חברת הכנסת ‏ע'דיר מריח שערקה למפלגתו של לפיד כתבה בפייסבוק: "חוק קמיניץ הוקפא בהסכם הקואליציוני, אבל הממשלה הבאה לא מוכנה לתקן את חוק הלאום. זה המחיש לי שהמדיניות שלה תמשיך להיות גזענית ומפלה."

התפרקו: שידור חי מהוועדה המסדרת

Posted by ‎באזזנט‎ on Sunday, March 29, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!