ירי בנגמ"ש

ביקורת מימין: "לא לילד הזה פיללנו"

תמונה – טוויטר ינון מגל

בעקבות הדיווחים על כניעתו של ראש הממשל נתניהו לרוב דרישותיו של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, העיתונאי אראל סגל בביקורת נוקבת על הממשלה המסתמנת: "יש פה מאבק ענייני ומהותי על מערכת המשפט. תיק משפטים לכחול לבן/ ניסנקורן היא כניעה ללא תנאי. כמה מביך, כמה מבאס. ניסנקורן למשפטים, ימינה מושפלת בחוץ, חוק קמניץ מבוטל, העבודה בפנים. לא לילד הזה פיללנו"

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד צייצה בתגובה לדיווחים: "מסירת משרדי הביטחון והמשפטים לשמאל, פירושו שעבוד אידיאולוגי לשמאל והחרבה של כל המהפכה במשרד המשפטים ומאמץ ההסדרה שהובלנו ביו״ש בשנים האחרונות."

בכירים בימינה זועמים על נתניהו: "נתניהו תוקע שוב סכין בגב הציונות הדתית. כמו תמיד, נתניהו מחרים את ימינה ומותיר אותנו לסוף. אותה ציונות דתית שהצילה אותו משך השנה האחרונה, ותמיד התייצבה לצידו. לפני הבחירות הוא מגיע למכינת עלי, ואחרי הבחירות הוא מוכר את הציונות הדתית לידי השמאל והחרדים. בגידה זו משמעה פירוק בלוק הימין. תם גוש הימין חרדים."

עורך עיתון 'מקור ראשון' חגי סגל התייחס לביקורת מימין וכתב: "הימין האחראי דחק בנתניהו ובגנץ ללכת לאחדות, אף שהיה ברור כי גם הוא יישא במחיר. השאלה היא אם המחיר אמור להיות כה כבד ומדוע נתניהו חייב להטות כעת אוזן רק לדרעי-ליצמן (ואפילו עמיר פרץ!), ושוב להשאיר אחרונה את הציונות הדתית. זאת ועוד, מה פתאום ניסנקורן למשפטים? ומה עם תוכנית המאה?"

שר התחבורה סמוטריץ' שיעזוב בקרוב את תפקידו צייץ בביקורת: "הדמוקרטיה וחסידי הרוב מהשבוע שעבר שיסבירו למה זה דמוקרטי לתת לגוש של 17 ח"כים כח פוליטי שווה לגוש של 58 ח"כים ולמעשה להפוך כל קול של מי שהצביע לשמאל לשווה פי שלושה מכל כל שהצביע לימין. אז נכון, בדמוקרטיה שלנו יש פערים ועיוותים, ומפלגות קטנות מקבלות פעמים רבות יותר כח מחלקן היחסי. אבל פי שלוש וחצי??? בממשלה הבאה המיעוט הולך לשלוט ולנהל את המדינה. יכול להיות שאין ברירה, אבל צריך לשים את זה על השולחן ולזכור את זה בפעם הבאה שידברו על "הסחטנות" של המפלגות הקטנות…

עמית סגל הגיב לטענות של סמוטריץ': "במה זה שונה ממפלגה של 6 מנדטים עם שלושה מקומות בקבינט ותיקי הביטחון, החינוך והתחבורה?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!