הרשת סוערת

עודד בן עמי לכמאל מריח: "אל תרפו מהקרב לשינוי חוק הלאום"

תמונה – ע'דיר כמאל מריח – Gadeer Kamal Mreeh

שוב: מגיש הטלוויזיה עודד בן עמי מעורר סערה ברשת, בעקבות דבריו בסיום הראיון עם חברת הכנסת הדרוזית ע'דיר כמאל מריח שפרשה מגנץ ללפיד: "אל תרפו מהקרב לשינוי חוק הלאום". יאיר נתניהו צייץ: "שמעתי נכון את עודד בן עמי עכשיו בשידור אומר ״אל תרפו מהמאבק לשנות את חוק הלאום״?!??!?"

https://twitter.com/MoriaFN/status/1244287627014144000?s=20

בסרטו וידאו שפרסמה חטיב היא מסבירה את הסיבה למה נטשה את מפלגתו של ח"כ גנץ לטובת מפלגתו של לפיד ויעלון. לטענתה, במפלגת כחול לבן סירבו התחייב לשינוי חוק הלאום.

חברים יקרים, היום אני בוחרת לסיים את דרכי בחוסן ומצטרפת למפלגת יש עתיד.אני רוצה להודות לבני גנץ על השותפות והאומץ לבחור בי ומאחלת לו הצלחה בממשלה הבאה. אני אמשיך לשרת נאמנה וביושר את ציבור בוחרי, אעמוד איתנה על המשמר מהאופוזיציה, עם מצפון שקט ואמונה שלמה בצדקת דרכי.

Posted by ‎ע'דיר כמאל מריח – Gadeer Kamal Mreeh‎ on Sunday, March 29, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!