מתעקש על המשפטים

גנץ: "לא נתפשר בנושא השמירה על שלטון החוק"

תמונה – ימינה
חברי בלוק הימין שיגרו מכתב זועם לראש הממשלה נתניהו בו הם מבקשים הבהרות ועדכונים על חלוקת התיקים המסתמנת בין כחול לבן למפלגד הליכוד. גנץ מבהיר: "לא נתפשר בנושא השמירה על שלטון החוק"

יו"ר הכנסת ח"כ בני גנץ מתייחס לדיווחים על הקשיים במו"מ עם מפלגת הליכוד ומבהיר: "הבטחתי להם ואני מבטיח גם לכם: אנחנו נכונים לעשות מהלכים קשים כדי למנוע בחירות רביעיות, ונפעל כדי להקים ממשלה שתפעל מול מגיפת הקורונה והשלכותיה, אך לא נתפשר בנושא השמירה על שלטון החוק ושמירה על הדמוקרטיה בישראל."

חברי הכנסת מ'ימינה,' שיגרו מכתב בהול לראש הממשלה בו הם מפרטים את הקווים האדומים שלהם בדרך לממשלת אחדות עם גנץ: "אנחנו מוטרדים מאוד מהפרסומים בתקשורת הימים האחרונים על מה שנראה כמו מכירת כל הערכים והנכסים החשובים לימין לשבעה עשר המנדטים שמביא איתו ח"כ בני גנץ לממשלה."

"הוויתור המסתמן על תיק המשפטים, על חוק קמיניץ, שצמצם בצורה דרמטית את הבניה הבלתי חוקית במגזר הערבי, ומרכיבים בחוק הלאום, זכות הווטו לגנץ על החלת הריבונות על הישובים ביהודה ושומרון, השמועות על מסירת האחריות לטיפול בהסדרת ההתיישבות הבדווית בנגב לעמיר פרץ, ביטול חוק הפיקדון וזניחת המטרה של הוצאת המסתננים בחזרה לארצותיהם, מסירת תיק הביטחון מבלי לקבוע מנגנונים שיאפשרו את המשך פיתוח ההתיישבות, ועוד ועוד."

עוד תוקפים חברי הבלוק את נתניהו: "ממשלת אחדות לא יכולה להיות ממשלת שמאל, גם אם היא בראשותך, והיא איננה יכולה להתפרק מכל נכסי הימין. המו"מ מתנהל על ידיך מבלי להיוועץ או לעדכן את ראשי הבלוק ולקבל החלטות בנושאים כה חשובים וכה הרי גורל במשותף. אחדות הבלוק לא יכולה לעבוד רק לכיוון אחד, כאשר הליכוד בראשותך זקוק לו. זו מחוייבות דו-צדדית לשותפות בקבלת ההחלטות ובעיצוב פניה של הממשלה וממילא עתידה של המדינה לשנים הבאות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!