"לא התכוונתי לפגוע"

סגלוביץ' לגנץ: "איך הגעת לשם בני?"

תמונה – לשכת גנץ
לאחר שנטש אותם בפתאומיות והשאיר אותם עם טיבי וליברמן באופוזיציה, חברי הכנסת מ'יש עתיד' עלו בזה אחר זה לנאומים בכנסת, והטיחו ביקורת נוקבת ביו"ר 'כחול לבן' ויו"ר הכנסת ח"כ גנץ שניהל את המליאה.

חבר הכנסת יואב סגלוביץ' ממפלגת יש עתיד הטיח ביו"ר הכנסת ח"כ גנץ: "בני איך הגעת לשם? רק ביום רביעי שעבר היינו פה במליאה, יולי אדלשטיין דפק עם הפטיש והפר את פסיקת בג"ץ. מה אתה עושה פה בני? היית צריך להיות במקום אחר, המנדט עדיין אצלך". לסיום פנה סגלוביץ' לגנץ: "לא אספת אותנו ולא אמרת לנו וגם אני ביניהם, שיניתי את הדרך, וזה שלא עשית את זה חבל."

https://twitter.com/yairlapid/status/1244645974401826817?s=20

ח"כ אורנה ברביבאי מיש עתיד, תקפה גם היא בחריפות את ח"כ גנץ: "בני הלכתי אחריך שנים, 15 שנים, בפוליטיקה בשנה האחרונה לא הייתה מאושרת ממני שהיה חיבור בין יש עתיד לכחול לבן. התוצאה המחפירה הזאת שאתה נכנס לממשלה בניגוד לכל הבטחה שנתת לבוחרים, בניגוד לכל הבטחת שנתת לנו, בניגוד לאלטרטיבה שפרקת במו ידיך"

"אני מעולם לא ראיתך אותך משקר, שנים אחריך. הסתכלת תמיד לאנשים בעיניים, קיבלת את ההחלטות הכי קשות. אני לא מבינה מה קרה לך? אני לא מבינה איך התהפכת? באופן כל כך קיצוני אחרי כל מה שאמרת. ואתה נכנס זקוף לממשלה כל כך רעה"

לסיום פנתה ברביאי לגנץ: "הציניות הזאת שמעולם לא חשבתי שאני עמוד מולך ואגיד לך, אתה אדם ציני. מחפירה ומביישת וגורמת לי לאכזבה מאוד גדולה"

ח"כ גנץ הגיב בסיום המליאה לביקורת: "מבקש שגם בהמשך שיהיו דברי ביקורת, הם ישמעו בשקט ובכבוד הראוי, בבחינת דברי חכמים בנחת נשמעים, אני מאמין שעוד נשוחח על זה ביום מן הימים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!