בלי שמות

עמית סגל: "מסתבר שיהודי חצר זה תואר לכל החיים"

תמונה – קרן תקווה

העיתונאי עמית סגל במתקפה בטוויטר נגד הכתבים החרדים שמשתפים פעולה לדבריו עם כתבות המשחירות את הציבור החרדי ממנו הם באים: "שמתי לב שכמה כתבים חרדיים (לא כולם חלילה) שמסתובבים פה ומלקקים על בסיס קבוע לאיזה בייס טוויטר דמיוני בתקווה לקצת אהבה חזרה, הם היחידים שלא יצאו בימים האחרונים להגנת הציבור שממנו באו. גם מול הסתה ושנאה לחרדים הם מהנהנים בצייתנות. מסתבר שיהודי חצר זה תואר לכל החיים."

בראיון ליוסי מזרחי בכתבה על שר הבריאות ליצמן והרב קניבסקי בסוף השבוע, האשים העיתונאי החרדי ישראל פריי את חצר בית הרב קניבסקי, בהבטחות שווא לתורמים לקרן קופת העיר. פריי, ידוע כמומחה בפרובוקציות תקשורתיות ברשת, במיוחד בציוציו נגד ראש הממשלה נתניהו והימין.

העיתונאי נתי טוקר חשף, כי מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס גער בעיתונאית דנה וייס ובעיתונאי יוסי מזרחי, על הכתבה הלא מאוזנת לדבריו, ששודרה נגד שר הבריאות ליצמן.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.