הקרב על נתניהו

ח"כ אשכנזי קורא לבטל את הקנסות למפגינים

תמונה – כחול לבן
ח"כ אשכנזי קורא למשטרה לבטל את הקנסות שחילקו הבוקר למפגינים נגדו מחוץ לביתו בכפר סבא. תיעוד

למרות האיסור הגורף על התקהלות מחשש להתפשטות נגיף הקורונה: עשרות מפגינים ממחאת "הדגלים השחורים" הפגינו הבוקר מחוץ לביתו של בכיר 'כחול לבן' ח"כ גבי אשכנזי בעקבות כוונתו להצטרף לממשלת נתניהו. המפגינים קראו קריאות "המדינה שלנו ולא של נתניהו" וספגו קנסות בסך אלפי שקלים מהמשטרה לאחר שלא הסכימו להתפנות.

ח"כ גבי אשכנזי קרא למשטרה לבטל את הדוחות שנרשמו למפגינים: "גם בימים אלה יש להבטיח את חופש הביטוי ואת זכות המחאה, בתנאי שהמפגינים מקיימים את תקנות משרד הבריאות. הפגנה היא זכות יסוד בדמוקרטיה. אני קורא לשר לביטחון פנים ולמ"מ מפכ"ל המשטרה לשקול את ביטול הדו"חות שנרשמו למפגינים הבוקר."

ח"כ בוגי יעלון קרא לגנץ לשקול את הניווט מחדש: "בני, כבר ברור שכוונתך התמימה להתגייס לממשלת חרום, פוגשת נוכלות צינית של נאשם שנמלט מספסל הנאשמים. אם תסכים לדרישותיו לביצור שלטונו, והפיכתו לשליט מעל החוק, תמעל בשליחות שאיחדה בינינו. עדיין לא מאוחר להתחרט על הטעות בניווט!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.