חממת קורונוה?

צפו: מאות מפגינים נגד ממשלת נתניהו החדשה

תמונה – דוברות המשטרה
למרות סכנת הקורונה, מאות אנשי 'מחאת הדגלים השחורים' הפגינו במוצאי שבת נגד ממשלת נתניהו החדשה תוך כדי אכיפה משטרתית והקפדה על מרחק בין המפגינים. צפו בתיעוד

בהפגנה נגד ממשלת נתניהו החדשה בכיכר רבין, הפגינו מאות בני אדם תוך כדי אכיפה משטרתית והקפדה על מרחק סביר בין המפגינים. בין הנואמים בהפגנה היו, רון קופמן, אמלי מואטי ואבי בוסקילה.

ח"כ יאיר לפיד הגיב: "לא נוותר להם. בכנסת. ברחובות. בבית המשפט. לא ניתן להם להרוס את המדינה שאנחנו כל כך אוהבים."

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "המטורלל פה צולם בביתו של אהוד ברק חובב הפדופילים. אותם פרצופים באותם הפגנות ממומנות כל פעם תחת כותרת אחרת, אבל עם אותו מימון אירופי, ברק, אפשטיין וסורוס"

על ההפגנה אמש מול ביתו של רה"מ בירושלים כתב יאיר הבן: "הפגנה מטורפת ואלימה עכשיו של השמאל מטר מבית ראש הממשלה. אתמול השוטרים העיפו באלימות את מפגיני הימין ממול הבית של הנשיאה חיות כי אסור להפגין מול הבית של עובדי ציבור . ראש ממשלה הוא לא עובד ציבור?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.