קרקס בכנסת

ח"כ תמר זנדברג הורחקה מוועדה בכנסת – צפו

תמונה – ערוץ הכנסת
במהלך דיון סוער בוועדת הכנסת, הורחקה ח"כ תמר זנדברג והוצאה בכוח על ידי סדרנים במסיכות. גם ח"כ פנינה תמנו שטה ומיקי לוי הוצאו מהדיון לאחר שלא נענו להוראות יו"ר הוועדה. זנדברג: "בדיחה כל זה בערב יום הזיכרון, ברמאדן, בחג נבי שועייב" / כך זה נראה

בוקר סוער בוועדת חוק יסוד הממשלה: חברי הכנסת מהאופוזיציה מנהלים קרב נגד שותפיהם לשעבר מכחול לשעבר שהצטרפו לנתניהו.

בוועדה אשר אמורה להסדיר, בין היתר את הבטחת הרוטציה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ, מינוי ראש ממשלה חלופי והשוואת מעמדו עם ראש הממשלה ועוד. בדיון התפתח עימות מילולי סוער שהביא להרחקתם של חברי כנסת תמר זנדברג, פנינה תמנו שטה ומיקי לוי.

ח"כ תמר זנדברג צייצה: "איזה קרקס בכנסת. אתמול דיון מתשע בבוקר עד 2 לפנות בוקר, בשתיים הודיעו על הצבעה היום בבוקר, באנו לדיון ואין נוסח חוק, אין כלום. 17 שעות דיון שלא שינו פסיק בחוק שיש בו בעיות מכאן עד הודעה חדשה. בדיחה כל זה בערב יום הזיכרון, ברמאדן, בחג נבי שועייב, שעת המליאה מוקדמת ומאוחרת בהתראה של דקות, הצעות חוק שקשורות לקורונה יורדות מסדר היום בשביל החוק המושחת הזה. ביטן ומיקי זוהר לא היו מתנהגים בבריונות כזאת כמו גינצבורג וניסנקורן. בושה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!