גוש הימין עולה

סקר חדש: לפיד וגנץ מתרסקים, נתניהו מזנק

תמונה – מפלגת כחול לבן
תוצאות הקורונה? ראש הממשלה נתניהו מזנק בסקרים לשיא של 41 מנדטים, לפיד וגנץ והנדל מתרסקים, כך עולה מסקר חדש שמפרסם הבוקר מכון הסקרים 'דיירקט פולס' בראשות שלמה פילבר. הנתונים המלאים.

סקר חדש של מכון הסקרים '⁦דיירקט פולס' מראה שמפלגת 'הליכוד' בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיכה להתחזק, וגוש הימין כולו מצליח להגדיל את הפער ל-65 מנדטים.

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ לפיד נחלש משמעותית אחרי ההצהרה שאם נתניהו יפנה אליו, הוא יחתום איתו כדי למנוע מיו"ר 'כחול לבן' ח"כ גנץ אלכהן בראשות הממשלה כפי שנחתם בהסכמים הקואליציונים. בסקר הקודם עמדו לפיד ומפלגתו על 14 מנדטים.

סקר 'דיירקט פולס' / הנתונים המלאים

מפלגת 'דרך ארץ' של ח"כ יועז הנדל וצבי האוזר שפרשו ממפלגתו של יעלון, לא עוברים את אחוז החסימה. כמו כן אורלי לוי אבוקסיס ואיתמר בן גביר גם לא עוברים את אחוז החסימה.

עוד נבדק בסקר, מי היה הגורם המכריע שהוביל לממשלת אחדות?

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.