ביקורת נוקבת

אבישי עברי: "נתניהו שלח אותו לעשות עבודה של מאבטח"

תמונה – צילום: תאגיד השידור 'כאן11'
בעקבות פיגוע האבנים בו נרצח לוחם צה"ל עמית בן יגאל ז"ל, יועץ הליכוד אבישי עברי מותח ביקורת נוקבת על ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בנט. שמעון ריקלין: "כך אי אפשר לנצח".

אבישי עברי, יועץ קמפיין 'הליכוד' לשעבר, מותח ביקורת חריפה על התנהלות ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון נגד מיידי האבנים ובקבוקי תבערה: "החייל שנהרג הלילה ז"ל הוכשר במשך שנתיים כחייל קומנדו. הוא היה מאומן ומסוגל להשתתף בשפיץ של מבצעים צבאיים ענקיים בסדר גודל של כיבוש עירק אם צריך. במקום זה נתניהו שלח אותו לעשות עבודה של מאבטח ולעמוד בלילה מתחת בנין באיזה כפר עשר דקות מחדרה. אה ואסרו עליו להשתמש בנשקו."

חברתו של עמית ז"ל: "רצחו אותו, הוא לא מת"

עוד כותב עברי: "זאת שיטת אוסלו: היהודים הם נטע זר באזור ואסור להם לשלוט בשטח, אבל גם אי אפשר לעזוב אותו כי תיפתח משם מלחמה אז הם מחויבים לפטרל בכפרים ולאכוף חוקים חסרי הגיון באופן רנדומלי. כך נוצר הפרדוקס של "צבא כיבוש" שבעיקר בורח מזריקות אבנים ובקבוקי תבערה."

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה, האשים את בג"ץ בתוצאות הקשות: "חייל צהל נרצח הלילה מידוי אבנים של האויב הפלסטיני. שימו לב בצד של מי בגצ. 100% סמכות. 0% אחריות לתוצאות של פסיקותיהם."

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "הלב כואב על מותו של החייל עמית בן יגאל הי״ד. ונזכיר: שרק השבוע הממשלה העבירה 800 מיליון שקל לפלסטינים בלי שום דיון בקבינט. שהבית של אחד הרוצחים של רינה שנרב נהרס אחרי 9 חודשים ורק קומה אחת. והכי חמור. חיילים נכנסים למבצע בידיעה שירגמו אותם בסלעים ולא יורים חזרה. כך אי אפשר לנצח"

תיעוד: צה"ל הרס את הקומה העליונה וספג בקבוקי תבערה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.