בדרך לביבי

יו"ר הכנסת בני גנץ התפטר מתפקידו

תמונה – מפלגת כחול לבן
מרכיבים ממשלה: יו"ר הכנסת הזמני ח"כ בני גנץ התפטר מתפקידו, זאת לקראת השבעתו ככל הנראה כבר בשבוע הבא לתפקיד שר הביטחון. ח"כ איילת שקד: "ראש הממשלה, חתמנו לך על אין ספור מכתביי נאמנות, אולי טעינו. היינו צריכים שאתה תחתום לנו"

לקראת הרכבת ממשלת נתניהו החדשה, יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ הודיע על התפטרותו מתפקיד יו"ר הכנסת. מוקדם יותר דווח, כי יו"ר הכנסת לשעבר ח"כ יולי אדלשטיין קיבל את תפקיד שר הבריאות ויו"ר קבינט הקורונה.

ח"כ איילת שקד תקפה את בנימין נתניהו: "ראש הממשלה שלוש פעמים המלצנו עליך לנשיא, חתמנו לך על אין ספור מכתביי נאמנות, אולי טעינו. היינו צריכים שאתה תחתום לנו."

ודבר אחרון: "הציונות הדתית לא תסלח, על זה שאתה זורק את השותף האידיולוגי הכי נאמן. הלכנו איתך שנים רבות"

ראש הממשלה בירך את יו"ר הכנסת הנכנס יריב לוין: "אני מודה לשר יריב לוין ולסיעת הליכוד שאישרה פה אחד את מינויו ליושב ראש הכנסת. ההחלטה תובא לאישור הכנסת. יריב עשה עבודה מצויינת כשר התיירות ופעל למען הקמת הממשלה ואני מודה לו מעומק ליבי על הנאמנות והשותפות לאורך שנים, למען מדינת ישראל ולטובת הליכוד. בהצלחה יריב!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.