דאגה בשמאל

עמית סגל: אמיר אוחנה ימונה לשר לביטחון פנים

תמונה – פייסבוק אמיר אוחנה
שר המשפטים הפופולרי אמיר אוחנה יקבל את תפקיד השר לביטחון פנים, וח"כ מירי רגב תקבל את תפקיד שרת התחבורה במקומו של סמוטריץ' שנשאר ככל הנראה עם טיבי ליברמן ולפיד באופוזיציה.

העיתונאי עמית סגל חושף הערב בערוץ 12, כי ח"כ אמיר אוחנה שהצליח להפוך לפופולרי בשנה האחרונה בזכות מאבקו העיקש להגנת ראש הממשלה נתניהו, יקבל את תפקיד השר לביטחון פנים. ח"כ מירי רגב תקבל את משרד התחבורה במקומו של ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהחליט בינתיים להישאר עם מפלגתו 'ימינה' באופוזיציה.

העיתונאי שמואל מאיר תקף: "שויון הנפש שבו מתקבלת בציבוריות בישראל ובתקשורת תופעת מינויו של אמיר אוחנה לשר לבטחון פנים והמשטרה- מדאיגה ביותר. כמעט בבחינת סכנה ברורה לשלום הדמוקרטיה ושלטון החוק. אוחנה כבר הוכיח בתפקידו הקודם שהוא שליח נתניהו לריסוק החוקתיות. תגידו שלום יפה להסדרי "ניגוד עניינים" פיקטיביים."

מוקדם יותר התפטר יו"ר הכנסת בני גנץ מתפקידו, ובמקומו ימונה ח"כ יריב לוין מהליכוד לתפקיד יו"ר הכנסת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.