הולכים לאופוזיציה

בנט דוחה את ההצעה המשפילה של נתניהו

תמונה – משרד הביטחון
בניסיון להגיע להסכמות על כניסת 'ימינה' לממשלה, שוחח ראש הממשלה נתניהו עם ח"כ נפתלי בנט למשך מספר דקות בלבד, שדחה את הצעת נתניהו ותקף בציוץ בטוויטר: "אם ראש הממשלה רוצה אותנו שוליים, חלשים ונטולי השפעה, נעדיף לצאת לאופוזיציה"

פיצוץ בשיחות: ח"כ נפתלי בנט דוחה את ההצעה הפוליטית שקיבל מראש הממשלה נתניהו בשיחה שנמשכה מספר דקות ונכשלה. בציוץ שפרסם בנט הוא מתעקש עם נתניהו: "ההחלטה בידי נתניהו. כפי שאמרתי מתחילת הדרך. אנחנו מעוניינים להיכנס לממשלה, רק אם תהיה לנו השפעה. אם ראש הממשלה רוצה אותנו בעמדות השפעה, נשמח להיכנס. אם ראש הממשלה רוצה אותנו שוליים, חלשים ונטולי השפעה, נעדיף לצאת לאופוזיציה"

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה לטענות של בנט: "ראש הממשלה נתניהו עשה כעת ניסיון אחרון להכניס את ימינה לממשלה, לפני הנחת ההסכמים הקואליציוניים הלילה. ראש הממשלה הציע לבנט הצעה משופרת – חינוך או תיק כלכלי בכיר לבחירתו, בנוסף לתיק ירושלים והחטיבה להתיישבות, השירות הלאומי והמורשת. לצערנו בנט דחה את ההצעה בשל המאבק הפנימי בתוך ימינה על חלוקת התיקים ומכיוון שמה שחשוב לו זו כיסאולוגיה ולא אידיאולוגיה"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה תקף בתגובה ללחץ שמפעלים אנשי בנט ברשתות החברתיות: "עד כמה לנתניהו לא אכפת מהציונות הדתית? בבחירות מועד א בנט ושקד זרקו את הבית היהודי, הקימו את ״הימין החדש״ והשאירו את הבית היהודי עם חובות של מליונים ואת הציבור הדתי לאומי מרוסק. נתניהו ניסה בכל כוחו לאחד את השברים ולאגד למפלגה אחת את כל רסיסי הימין הדתי (סמוטריץ, עוצמה יהודית, והבית היהודי)"

"לשם כך הוא לקח לעצמו את תפקיד הגננת והשקיע בחיבור של כל נפוחי האגו האלה עם רסיסי אחוזי תמיכה בציבור, שעות רבות. הוא אפילו נאלץ לבטל פגישה עם פוטין כדי לשבת עם גן הילדים ולסגור את העניין לפני הגשת הרשימות. הוא בסוף אפילו וויתר על מקום ברשימת הליכוד, ושריין איש הבית היהודי, כדי לפנות מקום לכל האגו שלהם. וכל זאת בזמן שבנט ושקד הלכו על הראש של הבית היהודי, ועשו קמפיין שנועד לגזול מהם מנדטים, למרות שכאשר הם הקימו את ״הימין החדש״ , הם הבטיחו להביא קולות של ימין חילוני ליברלי מחוץ לגוש."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.