חייל מאוכזב

דיכטר והנגבי נגד בנימין נתניהו: "יש גבול לזלזול!"

תמונה – לשכת אבי דיכטר
בכיר 'הליכוד' ח"כ אבי דיכטר תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו ומאשים: "נתניהו לא טרח כלל להיפגש עימי עד שעה זו ולהציע לי תפקיד ראוי בממשלה". צחי הנגבי צייץ: "אני מניח שלא זקוקים לי הערב בכנסת"

קרב על התיקים: בכיר 'מפלגת הליכוד' ח״כ אבי דיכטר זועם על חלוקת שלל התיקים שנותרו בידי ראש הממשלה נתניהו ותוקף בחריפות: "יש גבול לזלזול! החלטתי שלא להשתתף היום בהצבעה על כינון הממשלה. למרות העובדה שנבחרתי בעשירייה הראשונה ברשימת הליכוד, נתניהו לא טרח כלל להיפגש עימי עד שעה זו ולהציע לי תפקיד ראוי בממשלה"

דיכטר המשיך ותקף: "זאת, בשעה שתפקידי שרים הוצעו לח״כים הממוקמים הרחק מאחוריי ברשימת הליכוד ואף לחברי כנסת שאינם חלק ממפלגת הליכוד. זוהי יריקה בפרצופם של 130 אלף מתפקדי ליכוד שבחרו בי לצמרת הליכוד"

ח"כ צחי הנגבי, בכיר נוסף 'בליכוד' צייץ ככל הנראה בזעם: "נכון לעכשיו, דקות לפני הצגת הממשלה, עדיין לא זומנתי לשיחה בעניין הממשלה החדשה. אני מניח שלא זקוקים לי הערב בכנסת. שבת שלום! צחי הנגבי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחחו כעת. רה״מ נתניהו פנה לגנץ בבקשה לדחות את ההשבעה ליום ראשון על מנת לאפשר לו לסיים את חלוקת התיקים בליכוד. גנץ נענה לבקשתו של נתניהו. גנץ הודיע לנתניהו כי בהתאם לסיכום ולדחייה, בכוונתו למשוך את התפטרותו מתפקיד יו"ר הכנסת. כמו כן, סוכם כי היום יונח בכנסת החוק הנורבגי במתווה שסוכם בין הצדדים."

מוקדם יותר השבוע כתב דיכטר בעמוד הפייסבוק שלו: "מתפקדי הליכוד בחרו את רה"מ נתניהו לתפקיד יו"ר הליכוד. אותם מתפקדים בחרו בי לעשירייה הראשונה בליכוד. אני סומך על רה"מ שיכבד את הכרעת המתפקדים."

בפריימריז הקרובים לראשות הליכוד – אני עם נתניהו***אני מכיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר 48 שנים, עוד מימי היותנו לוחמים בסיירת מטכ״ל. דרכינו הצטלבו לאורך 25 השנים האחרונות כשנתניהו בתפקידי שר אוצר וראש ממשלה, ואני כראש שב״כ וכשר וחבר כנסת. ביבי הוא איש של החלטות וזוהי המנהיגות שנדרשת למדינת ישראל בעת הזו.נתניהו הוביל את המדינה להישגים מדיניים, ביטחוניים וכלכליים אדירים. אני סבור שבעת הזאת, ראה"מ נתניהו הוא המועמד המתאים ביותר מבין המתמודדים שיכול להוביל את מדינת ישראל מול האתגרים שלפנינו . בפריימריז הקרובים לראשות הליכוד – אני עם נתניהו. אני קורא גם לכם, צאו להצביע ביחד איתי – נתניהו.

Posted by ‎אבי דיכטר – Avi Dichter‎ on Thursday, December 12, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.