פייק מינוי

הרשת צוחקת: סער ימונה לחבר וועדת משנה?

תמונה – ארכיון לע"מ
פרופיל מזוייף בטוויטר דיווח, כי ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את ח"כ גדעון סער לחבר וועדת משנה של כיבוי והצלה. לאחר סערה התברר הדיווח כלא נכון

על רקע הקרבות בליכוד על חלוקת תפקידי השרים, אושיית הרשת רז צ'יפרס החליט להשתשע על חשבונו של בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער, שבינתיים לא מונה לתפקיד שר ולא נפגש עם ראש הממשלה נתניהו בעניינו.

צ'יפרס החליף את תמונות הפרופיל ואת שמו לבנימין נתניהו, וכתב: ‏"אני מברך את ח"כ גדעון סער אותו החלטתי למנות לחבר בועדת המשנה לשירותי כבאות והצלה. אתגרים רבים לפנינו ואני בטוח שגדעון הוא האיש הנכון למשימה"

אתר 'גלי צה"ל' ואתר 'רוטרנט' מיהרו לדווח על המינוי המגוחך ועוררו סערה. לאחר בדיקה ראשונית התברר כי ההודעה מזויפת והדיווחים הוסרו מאתרי החדשות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.