עימות ברשת

מגל מאשים: "שנאה תהומית בבלפור כלפי נפתלי ואיילת"

תמונה – טוויטר ינון מגל
ינון מגל ויאיר נתניהו בקרב ציוצים ברשת, בעקבות החלטת ראש הממשלה שלא להכניס את 'ימינה' לקואליציה: "ביבי עשה טעות שזרק את ימינה לכלבים. הם היו נאמנים לו כל הדרך. חבל. מיותר. ולא תם". צפו בקרב הציוצים

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה ינון מגל, יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו, בעקבות החלטת 'בלפור' כלשונו, שלא להכניס את מפלגת 'ימינה' לממשלה בגלל תיאוב אישי של הזוג נתניהו כלפי נתפלי בנט ואיילת שקד.

בדיון סוער בטוויטר תקף מגל את נתניהו: "לסיכום הויכוח שלי עם אבישי בן חיים ויאיר נתניהו, ביבי עשה טעות שזרק את ימינה לכלבים. הם היו נאמנים לו כל הדרך. והוא ירה RPG בתוך הנגמ"ש. והכל בגלל השנאה התהומית בבלפור כלפי נפתלי ואיילת. חבל. מיותר. ולא תם"

יאיר נתניהו נעלב והגיב: "בלפור. יפה. עוד שנייה אתה מדבר על הקיסר. מי שלא רוצה להכנס זה ימינה שבה מפלגה עם 6 מנדטים, דורשת 4 תיקים בכירים בגלל מלחמות אגו פנימיות."

יאיר נתניהו VS ינון מגל

יאיר נתניהו לא נשאר חייב, והמשיך את הדיון שהפך לסוער: "לא אתה לא אמיתי. הציע למפלגה של 6 מנדטים שר חינוך, עוד שר ועוד ראש ועדה וזאת בממשלה פריטטית!נאמנים עד כדי כך שקיבלו שר ביטחון כי עמדו לערוק לממשלת גנץ. והם בכל בכלל לא שונאים את נתניהו הם מאוהבים בו. אפילו אתה מודה בלי שאתה שם לב שהם הלכו לאופוזיציה בגלל כסאולוגיה ולא אידיאולוגיה"

https://twitter.com/barazani777/status/1262449146096582656?s=20

ינון מגל: "נשמה, אל תמציא. לא דרשו 4 תיקים. אתה מצייץ ציוצי שטנה על איילת שקד ומשחק אותה כאילו רציתם אותם בקואליציה. נו באמת

יאיר נתניהו: "שטנה?? עובדות זה שטנה? מה נסגר איתך. לא דרשו רשמית. רשמית דרשו 2 תיקים בכירים (למפלגה של 6 מנדטים!!!), אך בפועל לא היו נכנסים בלי סידורי ג׳ובים שיענו לאגו של בנט שקד וסמוטריץ. היו עושים כאילו משתדלים לרפי פרץ אבל בסוף מוותרים וזורקים אותו."

ינון מגל: "מה פתאום זה עסק שלך מה היה קורה עם רפי פרץ?? הם ביקשו תיק נורמלי ולא את ירושלים שהוא ריק עם 14 עובדים. ואת ועדת חוקה (שהיתה שלהם). קיבלו ועדת קישוט. לחרדים נתתם הכל. לא היה איתם בכלל מומ. לא רציתם אותם למרות שנתנו לכם גיבוי כל הדרך. אתם מתעבים אותם. אז תגיד את האמת. ואל תשחק משחק כפול

יאיר נתניהו: "חחחח וואו. אז ככה. חרדים 16 מנדטים, 3 שרים. הוצע להם תיק חינוך, התקציב הגדול במדינה והדרך להביא ביטוי אידיאולוגיה ימנית (איפה שאי אפשר לעשות בבריאות). מזכיר לך שהליכוד 36 מנדטים בקושי קיבל שרים, זאת ממשלה פריטטית. ולגבי נאמנים.חחחח בוא נגיד ככה, לא סתם בשיא תפירת התיקים היו ארוחות ערב זוגיות *שבועיות* עם שי ניצן ומנדלבוף."

"לא סתם עד היום הם אומרים מנדלבלוף אדם ישר והגון, לא מוכנים להגיד מילה נגד תפירת התיקים לראש מחנה הימין (תפירה שהייתה נפרמת אם היה מתהפך כמו שרון על ההתיישבות), לא סתם נלחמו להעביר את חוק ישראל היום בשביל נוני. ועוד לא אמרתי מילה על ביביטורס פנים עם פה-ריצ׳רץ׳

ינון מגל: "נו, זה בדיוק מה שאני אומר. אתם מתעבים אותם, חושבים שהם שמאלנים אוהבי הדיפ סטייט שקשרו קשר עם מנדלבליט ושי ניצן נגד אביך והדליפו את ביביטורס. אז מה אתה משחק אותה כאילו רציתם אותם??

יאיר נתניהו: "הם היו בכל ממשלה בתור שרים בכירים מאז שנכנסו לפוליטיקה מ2013! יש לך הסבר להתאבדות שלהם על חוק ישראל היום? יש לך הסבר להשארת מנכלית (משרת אמון!) של ציפי לבני במשרד המשפטים? יש לך הסבר לגיבוי המוחלט למנדלבלוף עד עכשיו? יש לך הסבר לשתיקה 4 שנות תפירת נתניהו כאשר זאת ובפרט עכשיו שראינו שישראל היום זה לא ביביתון אל עיתון ימני לכל דבר. אחת הסוגיות הכי חשובות לימין בשנים האלה? (הציבור שלהם! הם רק יריוויחו פוליטית מלגבות אותו כנגד תפירת התיקים, מה עוצר בעדם? נ.ב- הסבר לסירוב של איילת לועדת חקירה על נושא רות דוד?" צייץ יאיר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!