נגד לפיד

ח"כ בועז טופרובסקי: "אני דורש משפט צדק ולא משפט שדה"

תמונה – מפלגת 'כחול לבן'
למרות הקו הבוטה של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד נגד רה"מ נתניהו, ח"כ בועז טופורובסקי ממפלגת 'יש עתיד' מפרסם ציוץ בו הוא קורא למשפט צדק לנתניהו ולא משפט שדה. השר אמסלם: "הפיכה- לא פחות ולא יותר!"

חבר הכנסת בועז טופורבסקי ממפלגתו של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, יוצא להגנת תומכי נתניהו הזועמים על דרישת היועמ"ש מנדלבליט והפרקליטות מראש הממשלה נתניהו להתייצב בבית המשפת לדיון הראשוני. לדבריו: "אני לא מוכן להיות אופוזיציונר פרסונלי, אלא ערכי!"

עוד כותב טופורובסקי: "אני מקבל ומכבד את החלטת בית המשפט, אבל הלהט של רבים, לזכות ב"תמונת ההשפלה" של על ספסל הנאשמים צובט לי. אני מבקש להחליף אותו – לא להשפיל, להתווכח איתו – לא לשנוא. אני דורש משפט צדק ולא משפט שדה."

השר דודי אמסלם, מקורבו של נתניהו תקף בחריפות את היועמ"ש מנדלבליט: "הפיכה- לא פחות ולא יותר! אני לא מכיר עוד מדינה אחת בעולם שמייחסת שוחד לרה"מ או למאן דהוא בעקבות סיקור תקשורתי אוהד. זו בדיחה הזויה ומופרכת, אפילו לא מצחיקה. שלב ההפיכה לא נעצר, אלא הגיע לצערי עד לשערי בית המשפט. כשיפורסמו הקלטות, אולי נבין שאין מחלוקת שאביחי מנדלבליט הוא עבריין לכאורה."

שר המשפטים החדש אבי ניסנקורן מכחול לבן הגיב בזעם: "אני שב ומבהיר: יש לי אמון מלא ביועץ המשפטי לממשלה. שרי ממשלה רשאים להביע ביקורת עניינית, אבל מתקפות נטולות רסן הן חציית קו אדום."

ח"כ עופר שלח גם הוא ממפלגת 'יש עתיד', תקף הבוקר את שותפיו לשעבר ממפלגת כחול לבן, בעקבות המתקפה של השר דודי אמסלם שכינה את היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה מנדלבליט "עבריין לכאורה". "לא יעזרו לכם צקצוקי הלשון והפוסטים המתחסדים. שותף של ביבי הוא שותף של אמסלם ואוחנה, ושל המאיימים על מנדלבליט וליאת בן ארי. האחריות לאלימות שבאוויר הם מעכשיו גם שלכם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!