לא ביביסט

סוער בליכוד: "חבל שברקת נופל למלכודת בעיניים פקוחות"

תמונה – קובי גדעון, לע"מ
סערה בליכוד נגר ח"כ ניר ברקת, בעקבות ראיון שהעניק ל'אופירה וברקו' בו תקף את ההשתלחות של השר אמסלם ביועמ"ש מנדלבליט: "חבל שידידי חה"כ ברקת נופל למלכודת בעיניים פקוחות"

משפט נתניהו: זעם במפלגת 'הליכוד' נגד ח"כ ניר ברקת לאחר שיצא להגנת היועמ"ש ומ"מ פרקליט המדינה אביחי מנדלבליט בתוכנית 'אופירה וברקו': "אני אגן על מנדלבליט כמו שאגן על ראש הממשלה נתניהו". בנוסף, גינה ברקת את חברו למפלגה השר אמסלם שתקף את היועמ"ש מנדבליט ואף כינה אותו 'עבריין לכאורה'

ח"כ שלמה דרעי תקף את ברקת: "חבל שידידי חה"כ ברקת נופל למלכודת בעיניים פקוחות. ההבדל הקטן בין רה"מ למנדלבליט זה שאצל הראשון כל האמצעים כשרים לרדוף ואצל השני בונים חומה של צא"פ. מנדלבליט דאג לפטר ולקחת את הסמכויות של היחיד שיכול לבקר אותו(!) הוא הדליף ושיבש הליכי חקירה על פי הפרסומים ומניעיו מוסתרים מעין כל."

תומכי ליכוד רבים הגיבו במתקפה נגד ניר ברקת ברשתות החברתיות: "בליכוד צריך אנשים כמו אוחנה לוין קרעי אמסלם רגב שהם באמת מייצגים אותנו לא כמו ניר ברקת (שמאל מרכז בלחץ) שבא לרכב לנו על הגב מנסה לעשות עלינו סיבוב בדרך לראשות הממשלה. חי בסרט שאנחנו נאיבים עד כדי כך! רק אנשי ימין שאומרים הכל בלי פחד מוכנים להתעמת עם השמאל כמו שצריך ראויים בליכוד!"

מירב כהן הגיבה לברקת: "ברקת איבד אותי סופית כמצביעה לו בפריימריז וגם כתבתי לו שלא מעוניינת שיכתוב לי יותר הודעות ולמחוק אותי מיד מרשימת התפוצה שלו. שיתבייש. אנחנו מתפקדי הליכוד נבוא עמו בחשבון"

ח"כ אחמד טיבי התייחס לשרי הליכוד, אמיר אוחנה רגב וקרעי שיגיעו לבית המשפט כדי להביע תמיכה בראש הממשלה נתניהו וכתב: "שרי הליכוד שלא יגיעו מחר להפגין תמיכה, לא יזכו למשפט"

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, השרה רגב וח"כ שלמה קרעי הודיעו כי יתייצבו מחר בבית המשפט עם ראש הממשלה נתניהו: "לבקשת יותר ממיליון ישראלים שהצביעו עבורו ומרגישים שנעשה לו עוול, אני לא מעלה על דעתי את האפשרות שלא להגיע לשם", אמר אוחנה בראיון לדנה ויס.

כזכור, ח"כ ניר ברקת לא מונה לשר האוצר למרות הבטחת נתניהו ערב הבחירות. האם הוא יצא למסע לנקם? ימים יגידו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!