לא ביביסטים

רשימת חיסול: מי לא התייצב עם נתניהו בבית המשפט?

תמונה – ישראל כהן טוויטר
בכירי 'הליכוד' מותחים ביקורת חריפה נגד חברי הכנסת מהפלגה שלא התייצבו היום בבית המשפט יחד עם ראש הממשלה נתניהו.

משפט נתניהו: פעילי ליכוד בכירים זועמים על חברי הכנסת מהמפלגה שלא התייצבו היום בבית המשפט יחד עם ראש הממשלה נתניה, ומכינים רשימת חיסול חשבונות פוליטיים ביום הפריימריז לרשימת המפלגה.

ליאור הררי המקורב לגברת שרה נתניהו הפיץ בקרב חברי הליכוד רשימה של חברי הכנסת שלא התייצבו לצד נתניהו: "אז מי לא הגיע להיות לצידו של ראש הממשלה נתניהו ולא התראיין בתקשורת באותו הזמן"

יולי אדלשטיין – לצערנו שר. אופיר אקוניס – לצערנו שר. יריב לוין- כבר שכח את ביבי. פטין מולא- שחקן . חיים כץ -לא ציפיתי שיבוא. דוד ביטן – מסכן. גלעד ארדן- טוס כבר לחו"ל. זאב אלקין – שיחק שחמט. שרן השכל – בהריון. עוזי דיין – חוצפן. אתי עטייה – מה זה?. יובל שטיינץ- טעות של ביבי. אבי דיכטר- לא ציפיתי. שאשא הזאת -צריך להעיף. טלי פלוסקוב- צריך להעיף. שיר מיכל -ברור. גדעון סער – ברור.

רשימת חיסול
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!