אחדות או בחירות

רגב על גנץ: "הוא עוד צריך לגלות לנו אם הוא סחיט"

תמונה – דוברות מירי רגב
זעם ב'כחול לבן' בעקבות המתקפה של שרת התחבורה מירי רגב נגד ראש הממשלה החלופי ח"כ בני גנץ: "הוא עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האיראנים". רה"מ נתניהו נזף ברגב: "פוגעת באחדות הממשלה"

מסר מבלפור?שבוע לאחר הקמת ממשלת אחדות בראשות נתניהו וגנץ, שרת התחבורה מירי רגב תוקפת בחריפות את ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון ח"כ בני גנץ בראיון ראשון שהעניקה לעיתון 'ידיעות אחרונות' בסוף השבוע.

בראיון עקצה רגב את רה"מ החלופי בני גנץ: "אני חושבת שהוא לא בשל להיות ראש ממשלה, הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. נראה אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד".

רגב המשיכה ועקצה את גנץ על השמועות שהופצו ברשת כי הוא נסחט ע"י האיראנים: "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש".

העיתונאית דפנה ליאל מדווחת, כי בעקבות הראיון של השרה רגב, שר הביטחון גנץ, עזב בזעם פגישה שקיים הערב עם ראש הממשלה נתניהו.

בעקבות הסערה, התקשר ראש הממשלה לשרה רגב ונזף בה: "התבטאותיך פוגעת באחדות הממשלה"

בראיון לערוץ הכנסת התייחס השר יזהר שי מכחול לבן לדבריה של רגב: "המדד אחד על אחד": "התבטאות לא ראויה. יש משימה גדולה יותר מתעלולי ספינים. ראוי שתתנצל"

בכירים בליכוד התיחסו למתקפה של רגב: "הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.