על חשבון הציבור

גנץ מגיב: "כל טענה כאילו ביקשתי לרכוש רכבים עבורי היא שקר בוטה"

תמונה – דוברות כחול לבן
ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון בני גנץ מגיב לדיווחים כי דרש לקבל 2 מכוניות שרד האודי A8 כמו שיש לראש הממשלה נתניהו: "כל טענה כאילו ביקשתי לרכוש רכבים עבורי היא שקר בוטה"

ממשלה מנופחת: ראש הממשלה החלופי ושר הביטחון בני גנץ מגיב לדיווחים כי הוא דורש 2 מכוניות שרד יוקרתיות מדגם האודי A8 בשווי מיליון שקלים כמו שיש לראש הממשלה נתניהו. "אני מכבד את שירותי הביטחון בישראל והנחיותיהם. בשיחות שקיימתי עם הגורמים הרלבנטים ביקשתי לצמצם את עלויות האבטחה שלי. ככל שזה היה תלוי בי, הייתי עולה כל יום למשרד עם רכב אחד והייתי מונע משכניי את עוגמת הנפש של סגירת חלקים מהרחוב.", כותב גנץ

לסיום כותב גנץ אבל לא מכחיש:"כל טענה כאילו ביקשתי לרכוש רכבים עבורי היא שקר בוטה. לא רכבי יוקרה, ולא שום גינוני כבוד מעניינים אותי. מה שמעניין אותי זה רק לעשות טוב למדינת ישראל וכך יהיה."

https://twitter.com/AvigdorLiberman/status/1267862135406833665?s=20

יו"ר ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "שני רכבים לחילופי. אחד לנסיעה קדימה, אחד לרוורס. מנותקים נמאסתם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!