מצחיק או מסעיר

ח"כ מש"ס: "הבדואים ה' יקח אותם, איך הם קונים את הבנות?"

תמונה – צילום מסך: יוטיוב שיעורי תורה 'אמת'
חבר הכנסת החדש במפלגת ש"ס, הרב ברוך גזהיי מעורר סערה ברשת בעקבות דברים שאמר בעבר על נשים המתלבשות בלבוש לא צנוע. "כתוב בספרים של המקובלים, אישה שהייתה רגילה לחשוף את החלק העליון שלה, בדרך כלל מחזירים אותה בגלגול של פרה". לאחר הביקורת הודיע גזהיי על התפטרותו. צפו

חבר הכנסת החדש ממפלגת ש"ס הרב ברוך גזהיי, שייכנס לכנסת בעוד כשבוע במסגרת החוק הנורבגי שעבר אמש בלחץ 'כחול לבן', מעורר סערה ברשת בעקבות דברים שאמר בעבר על נשים המתלבשות בלבוש לא צנוע. "כתוב בספרים של המקובלים, אישה שהייתה רגילה לחשוף את החלק העליון שלה, בדרך כלל מחזירים אותה בגלגול של פרה. זאת גם אחת הסיבות שנשים סובלות מסרטן השד. העיניים של כולם שם ונהיה להן עין הרע"

שר הפנים אריה דרעי הגיב לסערה ברשת: "שוחחתי עם הרב ברוך גזהיי, לגבי הדברים שאמר בסרטון. הרב אמר לי כי מדובר בכמה משפטים שהוצאו מהקשרם מתוך שעור של שעתיים בפני תלמידיו לפני כארבע שנים. הבהרתי לו שדברים אלה אינם מקובלים ואינם מייצגים את תנועת שס והרב גזהיי הבין זאת"

חברת הכנסת יוליה מניקובסקי הגיבה: "רוך הבא למועדון ח"כ לעתיד ברוך גזהיי מש"ס, אתה נמצא בחברה טובה. מדהים איך שאתם בש"ס מצליחים להפתיע כל פעם מחדש בדעות החשוכות והקדומות שלכם כלפי עולים ועכשיו גם כלפי נשים. ברכות על הכוכב חדש, שאפו!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!