"הוא מולטי מיליונר"

ח"כ זוהר: "נראה לכם הגיוני שרה"מ ירוויח רק 17,000 ש"ח נטו בחודש?"

תמונה – ערוץ הכנסת
בדיון סוער בוועדת הכספים התייחס ח"כ מיקי זוהר להטבות מס במיליונים ומימון למעון ראש הממשלה שמבקש רה"מ נתניהו: "הם רוצים להביא את נתניהו לפת לחם". / ח"כ גפני נזף בח"כ קרעי: "אתה מזיק בלי סוף"

שידור חי: דיון סוער בוועדת הכספים על ההטבות שמבקש ראש הממשלה נתניהו.

Posted by ‎באזזנט‎ on Tuesday, June 23, 2020

למרות המשבר הכלכלי העולמי בעקבות מגיפת הקורונה, ראש הממשלה נתניהו והליכוד מבקשים לאשר הטבות מס ומימון הוצאות למעון ראש הממשלה נתניהו רטרואקטיבית בשווי מיליוני שקלים.

בדיון סוער בוועדת הכספים, התייחס יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר להטבות שמבקש ראש הממשלה נתניהו: "עזבו אתכם ימין ושמאל, צאו מהפוזיציה לרגע. נראה לכם הגיוני שראש ממשלת ישראל – העבודה המורכבת ביותר במזרח התיכון ואולי בכל העולם – ירוויח רק 17,000 ש"ח נטו בחודש? כשהשכר הממוצע של כמעט כל מנכ"ל בענף העסקי הוא למעלה מכפול. אין לי ספק שמדובר פה אך ורק ברדיפה אישית כלפי נתניהו", תקף זוהר.

עו"ד כינרת בראשי התייחסה למלחמה התקשורתית של זוהר למען נתניהו וכתבה: "בא לי ללחוש לראש הממשלה, אדוני, יש אחד מיקי זוהר , שמו, הוא עושה לך נזק חבל על הזמן. או שזה מכוון או שהוא סתם רוצה לשים אצבע בעין למליון מובטלים. מה שבטוח אסור לו לדבר בשמך."

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לטענות של זוהר כי רוצים להפוך אותו לנכה כלכלית: "הוא מולטי מיליונר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!