התקפלות?

נתניהו מתנצל: "העיתוי לא היה בזמן הנכון ועל כך אני מצר"

תמונה – ארכיון לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו מפרסם הבהרה והתנצלות על הטבות המס שביקש מוועדת הכספים: "הדיון בועדת הכספים בשבוע שעבר היה בעניין מוצדק אך בעיתוי לא נכון."

על רקע הביקורת הקשה בתקשורת על הטבות המס שמבקש ראש הממשלה נתניהו, מפרסם רה"מ נתניהו הבהרה והתנצלות: "הדיון בועדת הכספים בשבוע שעבר היה בעניין מוצדק אך בעיתוי לא נכון."

עוד כותב נתניהו: "הנושא מוצדק כי אין לחייב אותי בהיטל פרסונלי שמעולם לא הוטל על אף ראש ממשלה אחר, ולכן קבעה ועדת הכספים שאין חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לכל ראשי הממשלה האחרים. העיתוי לא היה בזמן הנכון ועל כך אני מצר", הבהיר נתניהו.

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הגיב להתנצלות: "הפוך אדוני ראש הממשלה, הפוך. הדיון לא מוצדק, כי לא מגיע לך מיליון שקל מקופת המדינה בזמן שיש מאות אלפי מובטלים ועצמאים רבים נמצאים בפני קריסה. הטיימינג דווקא מוצדק כי הוא הזכיר לכולם כמה אתה והממשלה שלך מנותקים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!