ממשלה קרועה

יאיר נתניהו לשר המשפטים ניסנקורן: "SHUT UP"

תמונה – פייסבוק יאיר נתניהו
ראש הממשלה החליפי גנץ ושר המשפטים יוצאים שוב להגנת היועמ"ש מדנבליט: "הקמנו את הממשלה לאור משבר הקורונה ובזה יש לעסוק". יאיר נתניהו לניסנקורן: "תסתום"

ראש הממשלה החליפי בני גנץ מגנה את המתקפה התקשורתית של מקורבי נתניהו נגד היועמ"ש מנדלביט, שקרא הבוקר לחברי וועדת ההיתרים, שלא לדון בבקשת נתניהו לקבל מבן משפחתו מיליוני שקלים למימון הוצאות המשפטיות. "אני נותן גיבוי מלא להחלטת היועמ"ש ולכל מערכת אכיפת החוק בישראל"., צייץ גנץ והוסיף: "הם ימשיכו למלא את תפקידם ללא מורא, במקצועיות ובנחישות. הקמנו את הממשלה לאור משבר הקורונה ובזה יש לעסוק."

ח"כ שלמה דרעי מהליכוד תקף את החלטת היועמ"ש: "דעתך נשמעה ולא התקבלה. תודה. זו התשובה שחברי ועדת ההיתרים צריכים להשיב ליועמ"ש. כמו שגם אנחנו משיבים הרבה פעמים ליועצים המשפטיים של משרדי הממשלה המופיעים לפנינו בוועדות, למרות שהם לא נגועים באובססיה כמו במקרה הזה."

שר המשפטים אבי ניסנקורן יצא להגנת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבליט וספג מיאיר נתניהו: "מנדלבליט לא רודף אף אחד, הוא מבצע את תפקידו. מתקפה על שומרי הסף פוגעת בדמוקרטיה, והחלשת הדמוקרטיה תפגע בזכויות של כל אזרח במדינת ישראל."

יאיר נתניהו הגיב לציוץ של שר המשפטים: "תסתום"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!