כישלון לימין

נתניהו הבריז: החוק לועדת חקירה משפטית נפל

תמונה – ינון מגל טוויטר
ראש הממשלה ו-13 מחברי מפלגתו נעדרו ביניהם אמיר אוחנה ומירי רגב, מההצבעה על החוק להקמת ועדת חקירה על ניגודי עניינים של השופטים שהגיש ח"כ סמוטריץ וימינה.

העיתונאי שמעון ריקלי צייץ מזעם על נתניהו: ‏"שתבינו איזה לוזרים הוציא אותנו נתניהו: גנץ בבידוד מצליח לנצח אותנו. איש לא ישכנע אותי שנתניהו לא רצה שגנץ ינצח. ועשה הכל שזה יקרה."

עוד תקף ריקלין: "רק אלוקים יודע למה. דבר אחד ברור לי. אם הוא חושב שזה יעזור לו במשפט הוא טועה ובענק. הוא יקבל מהם וואחד לאקרדה"

ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף בחריפות את ליברמן ורמז: ‏"נפל דבר בישראל, קואליציית ליברמן-טיבי-יזבאק-לפיד ובורחי הליכוד חברו יחד לבצר את כוחו של בג"ץ על חשבון אור השמש וניקיון הכפיים של השופטים. אור השמש מחטא, הם בחרו להשאיר את מדינת ישראל בחושך."

‏סמוטריץ מוסיף ותוקף: "לא רמיסת הזהות היהודית, לא המסתננים, לא הפגיעה בביטחון ישראל מעניין אותם. רק ביצור מעמדו של בג"ץ והרצון שלהם, כל אחד מסיבותיו, להיות יקירי מערכת המשפט ולא להרגיז אותה חלילה. יום עצוב למדינת ישראל. ידע הציבור ויבוא חשבון."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.