דרמה בכנסת

יו"ר הקואליציה לשרה שאשא: "אני מדיח אותך מהתפקיד"

תמונה – ערוץ הכנסת
יו"ר הקואליציה מיקי זוהר מאיים להדיח את השרה שאשא ביטון מתפקידה בראשות וועדת הקורונה, לאחר שהצביעה נגד עמדת הממשלה שלא לפתוח את הבריכות וחדרי הכושר. ח"כ ליברמן: "שאפו לח"כ שאשא ביטון על העמדה האמיצה". צפו

חברי הקואליציה ממפלגת כחול לבן וש"ס הצטרפו לעמדת האופוזיציה והצביעו נגד עמדת הממשלה ומשרד הבריאות שלא לפתוח את הבריכות וחדרי הכושר בעקבות העלייה בנדבקי הקורונה. השרה שאשא ביטון ממפלגת 'כולנו' לשעבר, העומדת בראשות וועדת הקורונה, הצביעה בעד ואישרה את פתיחת חדרי הכושר והבריכות בניגוד לדרישת ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין.

ח"כ אביגדור ליברמן החמיא לשרה ביטון: "שאפו לח"כ שאשא ביטון על העמדה האמיצה, על זכותם של חברי הכנסת להצביע בהתאם להיגיון ולשכל הישר ולא בהתאם לאינטרס פוליטי צר של הקואליציה"

לאחר ההצבעה, זעם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר וצעק על יו"ר הוועדה יפעת שאשא ביטון: "אני אדיח אותך, תשכחי מיו"ר הוועדה", השרה שאשא ענתה בתגובה: "אתם תלמדו להתנהל"

בציוץ בטוויטר תקף זוהר את ביטון: "צר לי שחברת כנסת מהקואליציה בחרה בדרך פופוליסטית וחסרת אחריות על גבם של הרשויות הנלחמות למניעת מגפת הקורונה והחליטה לפעול כנגד עמדת הקואליציה. במקום להיכנס מתחת לאלונקה ולסייע לממשלה לנהל את המשבר הזה באופן אחראי, היא בחרה לתקוע מקלות בגלגלי הקואליציה. לא נוכל לסבול התנהגות כזו."

סגן שר הבריאות יואב קיש תקף את החלטת הוועדה: "חוסר אחריות בועדת הקורונה. בניגוד להמלצת הדרג הרפואי מקצועי מובילה יור הועדה יפעת שאשא ביטון, קו של כניעה ללחצים סקטורילים. אנחנו במצב תחלואה שמחייב צמצום התקהלות, הועדה באקט פופוליסטי מאשרת התקהלויות בבריכות ופתיחת חדרי כושר. כשמובילים צריך לדעת לעמוד מול לחצים, במבחן הזה היא נכשלה."

ח"כ גדעון סער מתח ביקורת על החלטת מיקי זוהר להדיח את השרה שאשא ביטון: "ללא קשר לתוכן ההחלטות שקיבלה היום ועדת הקורונה: 1. הכנסת אינה חותמת גומי של הממשלה. 2. נכון יותר לשכנע את ועדות הכנסת באמצעות מסד נתונים ולא באמצעות איומים ולחצים. 3. הדחת יו״ר הועדה – אינה הדבר הנכון לעשות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!