הפרקליטה שהסתבכה

לפיד לשר המשפטים: "לפטר את השר אוחנה"

תמונה – ערוץ הכנסת
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד דורש משר המשפטים אבי ניסנקורן לדרוש את פיטוריו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, שדרש מפרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן אריה להתפטר מתפקידה.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד דורש משר המשפטים לגנות השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ולדרוש את פיטוריו מהממשלה: "השר אוחנה קרא לפיטוריה של ליאת בן ארי, התובעת בתיק נתניהו. שר המשפטים ניסנקורן צריך לדרוש מראש הממשלה את פיטורי אוחנה. הוא לא יכול להמשיך להיות שר הממונה על אכיפת החוק. מספיק עם הגינויים והגימגומים. פעם אחת תעשו משהו."

בראיון ל'ערוץ 20' התייחס השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, לחשיפת עבירות הבניה שעברה לכאורה הפרקליטה ליאת בן ארי: "אם זה אכן הדבר שקרה, אני חושב שזה בושה וחרפה, שמי שמטיפים כל יום לניקיון כפיים וטוהר מידות ושמירת החוק, וממציאים תיקים שלא היו, הרי העבירות האלה שהם הגישו את כתב האישום נגד ראש הממשלה, חסרות תקדים בארץ ובעולם. פתאום מתגלים בקלקלתם, ובהחלט אני חושב שאין מקום שתמשיך לשרת שם", תקף השר אוחנה את ליאת בן ארי.

מסמכים חושפים: האם ליאת בן ארי עברה על החוק?

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' תקפה עו"ד כינרת בראשי שחשפה את פרשת עבירות הבנייה לכאורה של הפרקליטה ליאת בן ארי:"ברוך קרא דאג לקרוא לי 'פייק ניוזית'. גיא פלג היה חבר מאוד קרוב אבל מאז שהתחלתי את מה שהתחלתי הקשר ביננו נותק. ואביעד גליקמן כנראה לא יספיק להביא תשובה מהיועמ"ש על הדברים שחשפתי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.