קרע בליכוד

כץ וזוהר בעימות אישי בכנסת: "שר אוצר מנותק מהעם"

תמונה – משה מילנר, לע"מ
שר האוצר ישראל כץ ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר בעימות סוער בוועדת הכנסת על הפיצוים לבעלי האולמות: "יש לך בן דוד שיש לו אולם". צפו

במהלך דיון בכנסת על תקרת הפיצוי שמעגן החוק לעניין עסקים, דרש יו"ר הקואליציה מיקי זוהר להגדיל את סכום הפיצויים לעסקים בניגוד לעמדת משרד האוצר.

שר האוצר, ישראל כץ הגיב בזעם ובמתקפה אישית: "באת להפריע לדיון ענייני בגלל אינטרס אישי של בן דוד שיש לו אולם חתונות. זה מנוגד לעמדת ראש הממשלה והממשלה שרוצה להעביר את החוק כדי להעביר במהירות כסף לשכירים לעצמאים ולבעלי העסקים."

בציוץ שפרסם השר כץ לאחר התקרית הוא הוסיף ותקף: "לצערי האופוזיציה מגלה יותר אחריות לציבור מאשר אתה שקרוי: יו״ר קואליציה. ח"כ מיקי זוהר פעם אחר פעם מנסה להכניס את הדעות הלוביסטיות שלו לדיוני הוועדה. פעם ראשונה, לטובת סוכני הביטוח, וכעת לטובת בעלי האולמות. אני בקשר מתמיד עם כל הגורמים בשטח, נפגש עם כולם ושומע באופן אישי. "הניתוק" היחיד שלי הוא מבעלי עניין ואינטרסנטים."

ח"כ מיקי זוהר לא נשאר חייב והגיב: "צר לי שכחלק מתנועת הליכוד יש לנו שר אוצר מנותק מהעם, אני מצר על זה. ועם כל הכבוד לרצון של שר האוצר להפגין כוחניות, עלי זה לא עובד. אני באופן אישי חייב להודות שהייתה לי תקווה גדולה ממינויו של ישראל כץ, יש לי מפח נפש גדול מההתנהלות שלו. יכול להיות מאוד שצריך לקרוא לרה"מ לבחון את המשך כהותנו של שר האוצר. המשך כהותנו הופכת לסכנה להמשך כהונת הליכוד".

השר כץ: "אתן לך עצה, פשוט אל תדבר ותצא".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.