פילוג בליכוד

נתניהו הורה לכץ וזוהר לא להתראיין לתקשורת, קרב מסרונים בליכוד

תמונה – עדינה ולדמן | דוברות הכנסת

קרבות שר האוצר ישראל כץ ויו"ר הקואליציה מיקי זהר

נראה שהרוחות מסרבות להירגע במפלגת הליכוד ובקואליציה. לאחר שמוקדם יותר היום התקוטטו שר האוצר ישראל כץ ויושב ראש הקואליציה מיקי זהר בוועדת הכספים, בנוכחות משתתפי הוועדה, המשיכו השניים לשלוח חיצים הדדיים בזירת הטוויטר.

בניסיון להרגיע את הרוחות קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לשניים אל משרדו לפני זמן קצר. ככל הנראה, בעקבות כשלון ניסיון הפיוס בין השניים, הורה נתניהו לצדדים שלא להתבטא ולהתראיין בתקשורת. בשעות האחרונות מופצים אלפי סמסים למתפקדי הליכוד, בהם זריקת רפש ורמיזות הדדיות נגד כץ וזהר. מקריאת תוכן הסמסים לא קשה לזהות את האחראיים להפצת המסרונים.

זהו אינו העימות הראשון בין השניים. בסוף החודש הקודם, במהלך ראיון לגלי צה"ל, לעג כץ על דבריו של זוהר לפיהם נתניהו יצטרך להיכנס לעובי הקורה בנושא הכלכלי, וטען כי "תוצאות בממשלה, שמקבלת את הצעותיי, מדברות בפני עצמן. נבחרתי במקום ה-2 הצמוד ל-1 (בבחירות המקדימות בליכוד) וחלק מהמבקרים ראו את המקום ה-30 מלמטה". ח"כ מיקי זהר הגיב לדברים וכתב: "אוי לה להתנשאות האשכנזית". לדבריו: "עצוב לראות כיצד ישראל כץ המשמש כשר האוצר של מדינת ישראל יורד נמוך רק כדי להצדיק את החלטותיו המקצועיות. זה לא סוד שאני חלוק עליו במגוון רחב של נושאים כלכליים אך זה מעולם לא גרם לי לזלזל בו. אין לי ספק שדרכו תוביל אותו לכישלון פוליטי ומקצועי, ימים יגידו".

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!