תוקף

השר אמיר אוחנה במתקפה חריפה נגד מנדלבליט: "יש לשקול את המשך כהונתו"

תמונה – חיים זך /לע"מ

עימות ראש בראש – השר אמיר אוחנה: "מנדלבליט מתנהל כאילו ׳זה או אני או נתניהו׳"

נראה שקרבות השר לביטחון פנים אמיר אוחנה והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט מטפסים לגבהים חדשים. אחרי שאמש הפיץ היועמ"ש מכתב לכלי התקשורת בו הוא תוקף את אוחנה וכותב בין היתר: "למרבה הצער, המכתב רצוף האשמות שווא חסרות כל ביסוס בנוגע למערכת אכיפת החוק", בתגובה למכתב שהפנה אליו השר אמיר אוחנה ביום שישי האחרון בנושא האיומים וההסתה נגד משפחת נתניהו, הבוקר מגיב אמיר אוחנה ומגיב בחריפות.

בריאיון שהעניק אוחנה לאבי רצון ברדיו גלי ישראל, מאשים אוחנה את היועמ"ש בהתנהלות אישית מול נתניהו ואומר: ״יש התנהלות מדאיגה של היועמ״ש לאחרונה, הוא מתנהל קצת כאילו ׳זה או אני או נתניהו׳, איזה כתם זה על מנדלבליט שגרר את ישראל ל-3 מערכות בחירות. ברור לכולנו שאם נתניהו יצא זכאי – הוא לא יכול להישאר רגע אחד בתפקיד ציבורי״

עוד הוסיף אוחנה והתייחס לעניין מימון ההגנה המשפטית בתיקי נתניהו ואומר: ״איך הוא נוגע בעניין מימון ההגנה לנתניהו? יש לו הרי אינטרס! למה הוא מסתתר מאחורי צווי איסור פרסום לא ברורים? יש בהחלט מקום לשקול את המשך כהונתו של מנדלבליט״

האזינו לקטע מן הריאיון:

לצפייה בריאיון המלא: לחצו

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "השר אמיר אוחנה במתקפה חריפה נגד מנדלבליט: "יש לשקול את המשך כהונתו""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!