סוער בכנסת

נתניהו מצטט את טומי לפיד בכנסת "הדמוקטטור הגדול"

תמונה – ערוץ הכנסת
ראש הממשלה נתניהו עלה במפתיע להגיב במליאת הכנסת נגד החוק שעולה היום שימנע מחבר כנסת עם כתב אישום להקים ממשלה בישראל: "אתה דיקטטור עם חוקה שכתבת לעצמך". ח"כ לפיד בתגובה: "אתה מפחד לגמור בכלא". החוק נדחה לאחר הצבעה בכנסת. צפו

במהלך דיון סוער בכנסת על החוק שהעלו מפלגות האופוזיציה, עלה ראש הממשלה נתניהו במפתיע לדוכן הכנסת והגיב בנאום עוקצני וממוקד נגד יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד. "מה שאתה מנסה לעשות זה להשחית את הדמוקרטיה"

ח"כ לפיד עלה בתגובה ופתח במתקפה ישירה: אתה מזיע ומפחד לגמור בכלא"

ח"כ בוגי יעלון הגיב למתקפה של נתניהו: "צפינו בעוד מופע מביש של הנאשם נתניהו בכנסת. אין דרך אחרת לומר זאת: ישראל נלקחה בשבי על ידי ראש כנופיית פשע, שאלף מסכות, שקרים ודברי הסתה לא יסתירו את העובדה שהוא הבעיה של אזרחי ישראל והוא גורם הנזק המרכזי לעתיד ישראל. חייבים להחליף אותו."

יו"ר האופוזיציה לפיד תקף: "בנימין נתניהו עומד למשפט. זה לא משמח אף אחד, אבל איש אינו עומד מעל לחוק. הסיבה שהחוק מאפשר לו לעמוד למשפט בעודו ראש ממשלה היא פשוטה: המחוקק לא העלה בדעתו שזה יכול לקרות. האנשים שישבו בבית הזה לפנינו לא העלו בדעתם שמישהו ישפט על עבירות פליליות חמורות, ויתעקש להתבצר בבית ראש הממשלה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.