הלם בשמאל

בוגי יעלון: "זה לא יום היסטורי – אלא עוד יום היסטרי בבלפור"

תמונה – עמוס בן גרשון לע"מ
שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון מגיב על ההסכם ההיסטורי שנחתם בין ישראל ואיחוד האמירויות הערביות: "זה לא יום היסטורי - אלא עוד יום היסטרי בבלפור" • ברק רביד: "הישג אדיר שיעשה המון טוב למדינה". ואיך הגיב לפיד?

הסכם היסטורי

ראש הממשלה נתניהו מתייחס להסכם שנחתם עם איחוד האמירויות.

Posted by ‎באזזנט‎ on Thursday, August 13, 2020

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון תוקף את ראש הממשלה נתניהו על נרמול היחסים שנחתם בין ישראל לאיחוד האמירויות: "אחרי ספין ״הסיפוח״, הגיע תורו של ספין ״השלום״. זה לא יום היסטורי – אלא עוד יום היסטרי בבלפור, כשהנאשם המנסה להמלט מאימת הדין, גם מנסה להסיט את תשומת הלב ממחדליו: מיליון מובטלים, כלכלה קורסת, ותחלואה כל כך גבוהה ממתינים לראש ממשלה, שיחזור לעבודה במשרה מלאה", תקף יעלון את נתניהו.

העיתונאי ברק רביד: "מגיע לנתניהו המון המון קרדיט על מה שקרה היום. זה לא טריוויאלי. זה הישג אדיר שיעשה המון טוב למדינה. ללא קשר למה יהיה בהמשך הוא עכשיו בשורה אחת עם בגין ורבין"

העיתונאי אבישי בן חיים התייחס לזעם בשמאל: "תופעה: אסור להחמיץ אותה, כי זה ממש מדגים מה שאני מנסה להסביר כל כך הרבה זמן: שימו לב איך ישראל הראשונה מבואסת מהסכם שלום שמביא נתניהו. מילא היה כולל גירוש מתנחלים מהבית, אז היה קתרזיס… אבל סתם שלום עם ערבים, מה טוב בזה?"

יו"ר מרצ לשעבר זהבה גלאון תקפה: "למה רה"מ לא עדכן את שר החוץ ואת שר הביטחון בפרטי ההסכם עם איחוד האמירויות וסגר עם טראמפ עסקה מאחורי גבם? איפוא האחריות הממשלתית? כי זו התנהלות שמאפיינת פרנואיד שרוצה שהקרדיט על כל דבר יהיה רשום על שמו. לא בגלל שזה טוב למדינה אלא כי זה טוב לו לקראת הליכה לבחירות והתחמקות ממשפט"

יו"ר האופוזיציה לפיד בירך: "מברך את מדינת ישראל ואת ראש הממשלה נתניהו, על צעד חשוב בדרך לנרמול היחסים עם איחוד האמירויות. זאת ההוכחה הטובה ביותר שהדרך המדינית הנכונה היא להגיע להסכמים במשא ומתן מדיני, ולא על ידי נקיטת צעדי סיפוח חד צדדיים שהיו פוגעים בבטחונה של ישראל. מודה גם לנשיא טראמפ על ההתגייסות למהלך."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.