יש פילוג

הקרע מעמיק – עופר שלח תוקף את לפיד: ״טענות הזויות, הוא לא מצליח להוות אלטרנטיבה״

תמונה – באדיבות ynet
ח״כ עופר שלח, מס׳ 2 במפלגת יש עתיד, מתראיין הבוקר לאריה גולן בכאן רשת ב׳ - ומחריף את הטון נגד יו״ר המפלגה יאיר לפיד: ״אנחנו רואים את המצב בסקרים, הוא לא מהווה אלטרנטיבה שלטונית״

מיום ליום נראה כי הכרזת ההתמודדות על תפקיד יו״ר מפלגת יש עתיד ששחרר ח״כ עופר שלח לאוויר החלל – אמיתית ואותנטית, ואין מדובר בתרגיל מתואם עם היו״ר.

שלח, שהודיע בסוף השבוע כי הוא דורש פריימריז פתוחים בחודשים הקרובים, התראיין הבוקר בתכניתו של אריה גולן בכאן רשת ב׳, והבהיר כי לשיטתו לפיד הינו מהווה אלטרנטיבה שלטונית: "לפיד הבטיח לעצמו את ראשות המפלגה עד הכנסת ה-26 במהלך שאף אחד לא ידע עליו. בסיטואציה הנוכחית יש עתיד בראשותו לא תצליח להוות אלטרנטיבה שלטונית"

"אם קורונה זה לא הזמן לפריימריז אז זה גם לא הזמן לבקר את הממשלה, כמו שלפיד עושה, אולי בכלל צריך להצטרף לממשלה כמו גנץ. אני פעיל בנושא הקורונה, זה לא משנה את העובדה שלראשונה אחרי הרבה זמן הבחירות כרגע לא בשער וצריך לבנות מועמד נגד נתניהו. אני אומר, בואו נעשה את זה בשבועיים הראשונים בדצמבר, נעשה את זה פתוח מבחינת מועמדים ובוחרים, יבוא הציבור ויבחר מי המועמד שהוא רוצה מול נתניהו ואני מאמין שזה יהיה אני"

"יוצרים בלבול מכוון בין הרשימה לכנסת לבין בחירות לראשות המפלגה, מה שלפיד הבטיח לעצמו, בלי לספר לאף אחד, עד לכנסת ה-26. אני מציע פריימריז פתוחים שאי אפשר להשחית במפקדי ארגזים"

"אני מכבד את תל"ם ובוגי יעלון אבל הנושא הזה לא שייך אליהם. רוב הח"כים של יש עתיד מכירים בצורך הזה נוכח מצבה של המפלגה. צריך להגיד ביושר, אנחנו לא מצליחים. הייתי השותף העיקרי של יאיר לפיד בשמונה השנים האחרונות וצריך לומר בצער שלא הצלחנו להעמיד מועמד לראשות הממשלה, אתה רואה את הסקרים. יומיים אחרי שיצאתי עם ההודעה ובכלל חשבו שזה תרגיל, אני מקבל בסקרים רק שני מנדטים פחות. בלי לפתוח את רשימת המועמדים, אנחנו ננציח את שלטון נתניהו", הוסיף שלח.

"אני שמח על המאמרים שרואים בי כמנהיג השמאל, כל אחד שמח שמדברים בשבחו, אבל כשהצטרפתי ליש עתיד אמרתי שאין אלטרנטיבה שלטונית במדינת ישראל בגלל קריסת מפלגת העבודה, ואם יש עתיד תפעל נכון היא יכולה להיות אלטרנטיבה. המצב לא השתנה למעט זה שלא הצלחנו. אם לפיד רוצה להיות ראש ממשלה, הוא היה צריך להציע פריימריז. אני מציע פריימריז בתנאים הכי נוחים לו. מה יותר נוח לו מזה? אם הוא ינצח, הסיטואציה הזו יכולה לגאול אותו, אבל אני משוכנע שאני אנצח"

"הדמות הפוליטית ששמה עפר שלח ידועה לכל מי שמאזין לנו. יודעים את אופיי, יודעים את דרכי. אני מאמין שאני מזוהה עם האלטרנטיבה ויכול להוביל אותה. בסיטואציה שאנחנו נמצאים בה, כשהמערכת הפוליטית מתנפצת לנגד עינינו, הצעירים יודעים שהמערכת לא נותנת להם אף תשובה. נתניהו יריץ כרגיל קמפיין 'ערבים נוהרים' כי זה מה שהוא יודע לעשות, אבל מול זה תתייצב אלטרנטיבה ואני יודע מה לעשות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "הקרע מעמיק – עופר שלח תוקף את לפיד: ״טענות הזויות, הוא לא מצליח להוות אלטרנטיבה״"
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.