מקושש מכות

ח"כ חזן הותקף בעיר העתיקה בירושלים

תמונה – אורן חזן
יו"ר מפלגת צומת ח"כ אורן חזן הותקף והורחק במהלך סיור בחירות עם דגל ישראל גדול בעיר העתיקה בדרך לכותל המערבי - כוחות הביטחון הרחיקו את חבר הכנסת ועצרו לאחר מכן את התוקפים - כך זה נראה בוידאו.

לאחר מכן אמר ח"כ חזן: "הגעתי לסיור לבד כדי לא לעורר מהומה, אך לערבים בעיר העתיקה זה הפריע, שכן הם רוצים את המדינה שלנו ופשוט רוצים לרצוח אותנו. לא הגיוני שיהודים לא יכולים להסתובב חופשי ובביטחון בארץ ישראל. זאת מדינת ישראל וזכותינו על הארץ. אם חבר כנסת במדינת ישראל מותקף ע"י מחבלים בריונים".

עוד הוסיף חזן: "לא פחדתי ולא ברחתי מתוך כוונה להעביר את המסר שיהודים לא צריכים לפחד בשום מקום בארץ ישראל! אך כן פעלתי באחריות, זאת בשביל לא להכניס את הלוחמים והלוחמות לסיטואציה מורכבת ובכדי למנוע התלקחות בחרתי להתקדם. אני קורא לכוחות הביטחון לבוא בחשבון עם התוקפים, ולהחזיר את הסדר. וכן וקורא לראש הממשלה ולממשלה להחזיר את ההתרעה לאפשר בנייה בירושלים ולהעביר, ולא בסיסמאות אלא בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, שארץ ישראל השלמה שייכת לעם ישראל וירושלים בירתנו הנצחית!".

לסיום אמר ח"כ חזן: כמובן לא אפסיק להלחם על עם ישראל, ארץ ישראל, תורת ישראל וחיילינו הגיבורים ומפלגת צומת בראשותי, תמשיך לתת זץ לכל המחבלים, זץ לכל השמאלנים שרוצים למסור את הארץ וזץ לכל תומכי הטרור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.