מקושש קולות?

משה פייגלין נצפה מסתובב במסדרונות הכנסת

תמונה – ויקיפדיה, רישיון CC BY-SA 4.0
יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין נצפה היום מסתובב במסדרונות הכנסת. לשאלה על מהות מעשיו בכנסת, הגיב פייגלין: "בצהרי היום נפגשנו עם נציגי וועדת הבחירות המרכזית, אשר לשבחם יאמר כי הקדישו לטענותינו את כל הזמן והרצינות הנדרשים".

בהודעה לתקשורת שיצאה ממפלגת זהות נכתב היום: "מייד בפתיחת הדיון הדגשנו כי הנושא לטעמנו אינו מפלגת זהות אלא השבת האמון במערכת הבחירות ובדמוקרטיה הישראלית. עלינו לציין כי לרוב שאלותינו קיבלנו תשובות סבירות, ובאשר לטענות (קשות) אחרות, הובטח כי הן תיבדקנה לעומקן ותינתן תשובה מלאה – כולל דרישה לחקירת משטרה והעמדה לדין של עבריינים, במידה ויימצאו כאלה".

https://twitter.com/yanircozin/status/1118106901357711360

"הובטח לנו כי כל טענה פרטנית תטופל ולא יהיה בוחר שיוכיח כי בחר בזהות ובחירתו לא תופיע באתר הבחירות. את כל תוצאות הבדיקות שערכנו נפרסם בקרוב באתר המפלגה. מחר בשעות הצהריים יוגשו לנשיא התוצאות הרשמיות. כיוון שעל אף הממצאים הקשים שבידנו, אין לנו יכולת להוכיח כי מדובר במספרים הדרושים על מנת להכניס את זהות לכנסת, לא ניתן לעכב את ההכרזה הרשמית. מרגע זה כל מעייננו מרוכזים בעתיד. איננו ממתינים ופותחים מיד במפקד חדש למפלגת זהות – מפקד מחנה החירות בישראל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!